جاستین بیبر تاج را برد!


به گزارش TMZ، جاستین بیبر، خواننده 27 ساله کانادایی که در لس آنجلس زندگی می کند، در مراسم تاجگذاری مثبت بود و به همین دلیل برنامه کنسرت او لغو شد و در روزهای بعد به تعویق افتاد. گفته می شود حال عمومی جاستین مساعد است.


خواننده کانادایی / جاستین بیبر

د dʒʌstɪn-dru-ˈbiːbər (زاده ۱ مارس ۱۹۹۴) یک خواننده، ترانه سرا و نوازنده کانادایی است. او در سال 2007 با انتشار ویدئوهایی از خواندن آهنگ های دیگرش در یوتیوب در بین کاربران سایت محبوب شد و به اسکوتر براون معروف شد و در سال 2008 با قراردادی با آربی مگی رکوردز وارد صنعت موسیقی شد. بیبر که در اواخر سال 2009 منتشر شد، آی پی دنیای من، بیبر، او را به اولین هنرمندی تبدیل کرد که هفت آهنگ از اولین آلبوم خود را در بیلبورد هات 100 ساخت.


خواننده کانادایی / جاستین بیبر

بیبر در ایالات متحده زندگی می کند و ظاهراً ویزای اقامت موقت O-1 را بر اساس “توانایی و موفقیت فوق العاده” خود دریافت کرده است. بیبر گفت که علاقه ای به اخذ تابعیت ایالات متحده ندارد. او از کانادا به عنوان “بهترین کشور جهان” یاد کرد و به عنوان نمونه از سیستم مراقبت های بهداشتی تحت حمایت دولت خود نام برد. در سپتامبر 2018، TMZ گزارش داد که بیبر پس از ازدواج با هیلی بالدوین، روند به دست آوردن یک شهروند آمریکایی را آغاز کرد.


خواننده کانادایی / جاستین بیبر


بیشتر بخوانید  عید کمدین معروف جوکر 5 فصل مبارک!

دیدگاهتان را بنویسید