مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جاری شدن سیل در خانه های مسکونی در زرین دشت / 4 خانواده نجات یافتند – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



عبدالرحیم رهنما در گفتگو با گزارشگر بیشتر مشخص شده: این شنبه شب ، به دلیل طوفان شدید با سرعت 92 کیلومتر در ساعت و باران های سیل آسا ، سیل و آب گرفتگی ما در ساختمانهای آپارتمانی این شهر بودیم و به محض اطلاع نیروهای امدادی ، آنها را به محل حادثه اعزام کردند.

وی افزود: سیلاب باعث شد آب گرفتگی تیم شش نفره تیم زرین دشت شد هیچ یک جستجو کردن برای ارزیابی خسارات ناشی از سیل کمک به مناطق مختلف شهر ارسال شده است.

رهنما با بیان اینکه کار برای تسکین سیل هنوز ادامه دارد گفت: تاکنون 6 بازدید از منازل انجام شده و 4 خانه با موتور زهکشی و لجن تخلیه شده است.

زارین دشت ، رئیس جمعیت هلال احمر نیز یک تیم 6 نفره اعزام کرد هیچ یک جستجو کردن و امدادرسانی این جمعیت برای امدادرسانی به دو قبیله گمشده در این شهر نیز اعلام کرد و گفت: دو قبیله از این شهر ، که با گوسفندانشان پایین دست در اطراف مجتمع دامداری در حوالی روستای حاجی طاهره در مرکز شهر دشت زارین غرقابی شد ، زنده ماند.

وی از نجات 15 امدادگر از هلال احمر در عملیات امروز خبر داد و گفت: بر اثر این باران. خسارت خانه های خشتی و گلی زرین دشت سنگین بود و بسیاری از دیوارها خراب شد و سوله بلوک ها نیز فرو ریخت.

رهنما گفت: تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در شهر زرین داش در حال ارزیابی خسارت هستند.

به گزارش مهر ، ظهور یک طوفان شدید با سرعت 92 کیلومتر و 25 میلی متر باران در سه ساعت امشب در زرین دشت خسارت زیادی به تمام نقاط شهر وارد کرد.

بیشتر بخوانید  کشف قدیمی ترین مومیایی کشف شده 8000 ساله در تاریخ / فیلم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *