جاده های قدیمی “ساوه-همدان” و “ساوه-تهران” مسیر مرگ شدند – خبر مرکزی – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب ساوه، حجت الاسلام محمد سبزی ظهر امروز در مراسم بهره برداری از کنارگذر شمال غربی شهر ساوه با اشاره به پروژه کشف شده در ساوه اظهار داشت: بهره برداری از کنارگذر 20 کیلومتری ساوه منجر به جابجایی ترافیک شهر و در نهایت کاهش ترافیک شد. آمار و تصادفات

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس افزود: سال گذشته به دلیل تمدید روند اتمام پروژه ، نامه ای به معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت توسعه زیرساخت های حمل و نقل ارسال شد و خواستار تأمین اعتبار از منابع ملی شد. برای تکمیل این پروژه ای بود که پس از نامه پرداخت پیمانکار و اعطای وام هفده میلیاردی برای تکمیل عملیات اجرایی پرداخت شد. Save و Zarandie که در مسیر ترانزیت کشور است ، شاهد ترافیک فشرده و شدید وسایل نقلیه سبک و سنگین از محورهای مواصلاتی شهرها هستند. حجم بالای ترافیک در این بزرگراه حمل و نقل نیاز به توجه به توسعه مسیرهای بزرگراه و تقویت جاده ها دارد.

وی تصریح کرد: بزرگراه های ساوه – همدان و ساوه – تهران در کنار محور قدیم ساخته شده است که علی رغم احداث بزرگراه ها و بزرگراه ها در این دو مسیر پرتردد ، همچنان شاهد ترافیک سنگین خودروها در محورهای قدیمی و ترافیک سنگین و تصادفات هستیم ، به ویژه در محور ساوه همدان این جاده ها را به راهی مرگ تبدیل کرده است. پروژه چهار برابر شدن محور قدیمی گرگ آباد به نوبران و بهسازی جاده بیات در بخش نوبران در حال اتمام است. به زودی شاهد افتتاح این دو محور و ورودی شهر مامونیا ، مرکز زرندی ، از بزرگراه ساوه به همدان خواهیم بود.مامونیا به زاوی و جاده هرکان نیز هنگام انتخاب پیمانکار در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید  صحنه ای وحشتناک از خروج مار خطرناک از پنکه سقفی خانه! + ویدیو

وی خاطرنشان کرد: 530 میلیارد ریال از سوی مجلس برای اصلاح و بهسازی راه های روستایی و بودجه قابل توجهی برای حوزه آب استان مرکزی اختصاص داده شده است. سهم محرومیت استان مرکزی در بخشهای مختلف 3.4 تریلیون ریال است که حدود 970 میلیارد ریال بودجه برای ساوه و زرندیه است.

عضو کمیته کشاورزی مجلس گفت: البته با تخصیص این اعتبار برخی از مشکلات مربوط به راههای استان بویژه محورهای حمل و نقل روستایی برطرف می شود که این امر تسهیل در تردد و در نتیجه کاهش تصادفات جاده ای “در ساعات اولیه روز کارگران زیادی به شهر صنعتی کاوه رفت و آمد می کنند. به دلیل حجم بالای ترافیک و ترافیک بالای این محور ، یک جاده دسترسی جدید از قسمت شمالی بیمارستان شهید چمران به شهرک صنعتی کاوه متصل و فشرده است. محور را حل کنید.

انتهای پیام / 711 / ز

دیدگاهتان را بنویسید