جاده های قدیمی ساوه به گرگ آباد و مامونیا در تهران باید ایمن باشد



به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام “محمد سبزی” روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح کمربند شهری ساو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بای پس 20 کیلومتری سیو با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسید که نقش مهمی در روان سازی ترافیک دارد “
وی گفت: ترافیک در مسیر شهرک صنعتی ساوه منجر به تصادفات زیادی می شود و با باز شدن این کمربند ایمنی و سهولت تردد خودرو را شاهد خواهیم بود.
نماینده مردم ساو و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با اقدامات بعدی 170 میلیارد ریال برای پروژه کمربندی ساوه اختصاص یافت و بخشی از بدهی پیمانکار پرداخت شد که امروز شاهد کار این پروژه بودیم.
سبزی اظهار داشت: شهرهای ساوه و زرندیه در حال گذر است و این امر نیازمند توجه ویژه دولت آینده به محورهای مواصلاتی این شهرها است.
وی ادامه داد: برخی از جاده های ساوه و زرندیه از جمله جاده قدیم قرق آباد ، جاده قدیم تهران از مامونیه به دلیل تصادفات رانندگی که منجر به اقدامات بعدی می شود ، به جاده های مرگ معروف شدند.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: باند دوم جاده شهر صنعتی با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال ، محور زاویه به مامونیه و جاده خرقان در دست ساخت است که موثر است برای جلب رضایت شهروندان.
نماینده مردم ساو و زرندی در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر شهر صنعتی ساوه تا بیمارستان چمران به طول 2 کیلومتر است که با اتصال این مسیر به خیابان اصلی شهر صنعتی ، بار ترافیکی در این جاده ایجاد می شود. کاهش یابد و از حوادث جلوگیری شود.
سبزی گفت: 530 میلیارد ریال از بودجه به بودجه راه روستایی امسال و 2 هزار میلیارد ریال نیز برای بحث آب در روستاهای استان مرکزی اختصاص یافته است که در مجموع 3400 میلیارد ریال از محرومیت 1400 بودجه استان مرکزی است. .
وی گفت: سهم ساوه و زرندیه از بودجه محرومیت 970 میلیارد ریال است که امیدواریم در توسعه روستاها مثر باشد.

بیشتر بخوانید  واکنش ایران به اقدام آمریکا در جلوگیری از میزبانی ایران برای اجلاس سازمان بین‌المللی دریانوردی

دیدگاهتان را بنویسید