مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جاده های روستایی جنوب کرمان آسیب دیده است / رانندگان باید مراقب باشند

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ایسنا / کرمان مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: باران سیل آسا باعث تخریب جاده های روستایی در شهرهای جیرفت ، عنبرآباد ، کاله گانجا و فاریاب شد.

“مسعود جمیلی” عصر روز 26 تیر گفت: باران شدید باعث تخریب راه های روستایی در شهرهای جیرفت ، عنبرآباد ، کاله گنج و فاریاب شد.

وی افزود: تخریب چشمه ها ، به بردگی کشیدن راه های روستایی و شن ریزی پل ها به دلیل شدت سیلاب از جمله خسارات سیل در این شهرها و راه های روستایی است.

جمیلی گفت: در حال حاضر آماری از میزان خسارت جاده های جنوب کرمان وجود ندارد که به محض فرو نشستن سیل و اعزام گشت های راهداری این آمار اعلام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مناطق جنوبی استان کرمان با اشاره به ادامه بی ثباتی تا دوشنبه این هفته گفت: با توجه به حجم سیلاب ، عبور و مرور مردم و رانندگان از چشمه ها ، راه های روستایی تا ساعات بعدی ” در حاشیه رودخانه ها مراقب باشید و از سفرهای غیرضروری و ترافیک در جاده های جداگانه خودداری کنید.

وی با اشاره به اینکه اکنون تمام جاده های اصلی و بزرگراهی قسمت جنوبی کرمان باز است و ترافیک در جاده ها در حال حرکت است ، گفت: کارگران راهداری در ایستگاه های جاده ای و گشت های جاده ای سیار در حالت آماده باش هستند و کارشناسان اطلاعات راه و مرکز مدیریت حمل و نقل در این دفتر مشترک آنها آماده هستند تا با تلفن 141 به مردم و رانندگان در مورد وضعیت جاده ها به صورت 24 ساعته پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید  کشتی گیر همدانی مسافر مسابقات جهانی مجارستان شد

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *