جاده سیاه و تاج؛ محور جلسه امروز آشوریان با نوبخت


به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس ، صبح امروز محمد عاشوری در دیدار با نوبخت ، مدیر برنامه و سازمان بودجه کشور ، در حال پیگیری وام های اعلام شده برای سفر رئیس جمهور به هرمزگان به ارزش بیش از 172 میلیارد تن برای ایجاد منطقه ای است. تعادل استفاده از امکانات کشور

وی با توجه به شرایط حاد عروق کرونر هرمزگان ، از نوبخت خواست که برای مقابله با بیماری سفارش 50 میلیارد تومانی دیگر صادر کند. ویروس کرونا و همچنین سفارش تسویه بدهی های دانشگاه علوم پزشکی با شرکت های دارویی.

در بخشی دیگر از جلسه ، آشور با اشاره به کمبود تخت بیمارستان در هرمزگان خواستار تخصیص اعتبار جدید برای تکمیل بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس شد.

جاده خاکی اعتبار خاصی لازم دارد

نماینده بندرعباس در این جلسه گفت: پروژه احداث محور سیاهو برای داشتن بیش از 100 روستای محروم در مناطق احمدی و سیاهو از طریق ارتباطات مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، بنابراین در حالی که ترافیک بیش از 100 روستای این منطقه طول می کشد همچنین جاده جایگزین در بزرگراه بندرعباس – حجی آباد واقع شده است.

وی گفت: این پروژه با وام های استانی در سال 2014 آغاز شده و عملیات اجرایی آن با پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصد در حال انجام است و حدود 3 کیلومتر از این مسیر 15 کیلومتری به بهره برداری رسیده است و مابقی عملیات زمینی در امتداد محور وارد شد ، اما به دلیل کوهستانی بودن منطقه و گذشت زمان ، روند ساخت این پروژه گران شده است ، بنابراین تأمین 40 میلیارد حجم اعتبار برای این پروژه که پر کردن و خدمت سریع تر به مردم.

بیشتر بخوانید  فوری؛ وام خرید 150 میلیون تومان می‌شود

در این جلسه ، نوبخت ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز برای هر یک از موارد فوق دستور کتبی صادر کرد و دستور داد اولویت به تخصیص های مورد نظر باشد.

انتهای پیام / 88055


دیدگاهتان را بنویسید