جاده حفاظت شده از تصادف در آبسرد در شهر بروهرد ترمیم می شود – اخبار لرستان – اخبار استان تسنیم


فاطمه مقصودی در حاشیه بازدید از یک روستا به بروجرد در مصاحبه با خبرنگار تسنیم در بروگردر وی گفت: تونل آبسارد که در محور بروهرد به چاگلوندی واقع شده یکی از الزامات دیرینه مردم است. مردم از برکات انقلاب هستند. ما حدود یک سال است که این درخواست را دنبال می کنیم ، یعنی روشنایی تونل.

وی افزود: به غیر از روشن شدن تونل آب ، مردم این منطقه همچنین می خواستند از شرایط جاده نیز مراقبت کنند ، خدا را شاکریم که پیگیری این موارد به پایان رسیده و به زودی شاهد این موفقیت خواهیم بود.

نماینده مردم بروجرد و آسترینان در مجلس اظهار داشت: پیمانکار مورد نظر برای رفع این مشکلات معرفی شده ، قرارداد منعقد شده و عملیات اجرایی تعمیر و بازسازی از هفته آینده آغاز می شود.

وی تأکید کرد: هزینه این تعمیر و بازسازی حدود یک میلیارد تن است که انجام کار حدود یک ماه به طول می انجامد.

مگسودی همچنین در حاشیه بازدید از روستاهای دهستان شیروان خاطرنشان کرد: خدا را شکر که با اقدامات پیگیری زیادی توانستیم خواسته دیگری از مردم در منطقه شیروان را برآورده کنیم و موفق شدیم 50 روستا را از منطقه شیروان از مرکز جدا کنیم بخشی و تبدیل آن به یک قسمت جداگانه. با تفکیک این بخش ، بحث در مورد وام ها و ایجاد شهرداری و توسعه و پیشرفت این منطقه وجود دارد.

وی اظهار داشت: امیدواریم با سرعت بالایی در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرده و لبخند رضایت را بر لبان افرادی که حافظ نعمت ما هستند ، ببینیم.

بیشتر بخوانید  هلاکت سرکرده داعش در استان صلاح الدین عراق

فاطمه مگسودی در مورد الحاق روستای جهان آباد به شهرستان بروجرد گفت: موضوع الحاق جهان آباد به بروجرد در جلسه کمیته دفاع از کابینه مطرح شد و در حال انجام است و اندکی پس از تصویب توسط هیئت وزیران به اتمام می رسد اگر خدا داد کمیسیون بده این واقعه خوب را به مردم بروجرد و شیروان تبریک می گویم.

انتهای پیام / 642 / ی

دیدگاهتان را بنویسید