جابرزاده: چرا شناگران اصفهانی / حداقل برای کمک به افقاری در دستیابی به حقوق خود به صربستان اعزام نشده اند؟



مدیرعامل باشگاه شنای اریس گفت: شخصی مجبور است اخبار را با شجاعت و بدون سانسور برای جامعه شنا توضیح دهد.

مسعود جابرزاده ، مدیرعامل باشگاه شنای آریس اصفهان (پایگاه قهرمانی اصفهان) در گفت وگو با ایسنا ، در مورد از دست دادن شانس افقاری برای حضور در المپیک با سهمیه مستقیم ، گفت: آنها به تیم اصفهان اعتماد نکردند و شناگران اصفهانی به صربستان اعزام نشدند. “اسامی ورزشکاران برای دانشگاه ، که بعد از مسابقات صربستان بود ، و با این شرایط و طبق قانون ، بالسینی اکنون به المپیک می رود.

وی گفت: “اکنون جواب این است که چرا این ورزشکاران به مسابقات مقدماتی المپیک صربستان اعزام نشده اند.” شناگران با هزینه باشگاه به بلغارستان اعزام شدند و نتیجه بهتری نسبت به تیم ملی دریافت کردند. آنها سه رکورد ملی را شکستند و سهمیه المپیک را به دست آوردند. فکر می کنم اکنون کسی باید شجاعت نشان دهد و گناهکار بودن خود را توضیح دهد. از این گذشته ، حداقل خواسته جامعه شنا این است که بدون سانسور و اخبار واضح بگوید چرا افقاری رکورد المپیک B را بدست آورد؟ چه کسی هزینه ها را تأمین کرد و برنامه های آموزشی را انجام داد؟ شایعات متناقض است ، کادر فنی گفت که افغاری خوب نیست و به همین دلیل او به مسابقات صربستان اعزام نشده است. چطور کسی که خوب نبود بهترین نتیجه را کسب کرد و چطور کسی که خوب بود به نتیجه نرسید؟

جابرزاده گفت: اگرچه تیم ملی در صربستان هم نتیجه خوبی گرفت ، چرا نام این شناگران اصفهانی در تیم ملی برای مسابقات صربستان هم نبود؟ 4 شناگر و 4 مربی به صربستان اعزام شدند. آیا نمی توان این ورزشکاران را نیز اعزام کرد تا باشگاهی مجبور به اعزام آنها نباشد تا حق آنها ضایع نشود؟ فرد باید واضح و منصفانه به جامعه شنا پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید  فال حافظ امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ | نیت کنید + تفسیر دقیق

وی گفت: بالسینی یکی از شناگران خوب ما است که به المپیک اعزام می شود. به ما دلیل قانونی داده شد ، اما هیچ کس پاسخ نداد که چرا ورزشکاران ما قبل از 20 ژوئن (30 ژوئن) مسابقه ندادند. چرا ما در 25 ژوئن سهمیه دریافت کردیم و چرا آنها این تغییرات را اجرا و مدیریت نکردند؟

جابرزاده در مورد حد نصاب 100 پروانه در رکورد المپیک ، گفت: “نه ، اینطور نیست.” همین امر برای علیرضایی نیز صادق بود ، وی ورودی B در پکن را در سال 2008 به دست گرفت. در آن زمان چگونه مدیریت می شد. تمام تلاش های فدراسیون و کل ایران برای ورود به B بود و هیچ کس به مسابقات ورودی نرفت. A. فکر نمی کنم کسی ادعا کرده باشد که برای ورود به صربستان به صربستان رفته است. ما برای گرفتن این خیلی تلاش کردیم ورود. ما می دانیم که سطح شنای ما در همان سطح است ، البته ، سپس می توانیم به ورودی A. ادامه دهیم. گفته می شود که افقاری انتخاب نشد و بهترین نتیجه حضور در المپیک بود و ظرفیت پر شد.

مدیرعامل باشگاه اریس گفت: “من با افقاری صحبت کردم. او برای المپیک بعدی سخت تلاش می کند و قول داد اولین ورودی را برای المپیک بعدی بدست آورد.” این برای من افتخار است. افغاری افسانه شنای ایران است. او سعی کرد با کمترین راحتی و ثروت وارد المپیک شود. برای گرفتن سهمیه برای ورود به پکن در سال 2008 هزینه ، تلاش و رقابت زیادی لازم بود اما این نرخ ارز افقی هیچ سهمیه و سهمیه ای نداشت. او کار بزرگی با مربی ایرانی انجام داد. شناگران در اصفهان نیاز به مدیریت و اعتماد بهتر داشتند. آنها باید خود شناگران را می فرستادند. حداقل اکنون همه باید به افقری کمک کنند تا حقوق خود را بدست آورد و دیده شود.
انتهای پیام

بیشتر بخوانید  فال روزانه دوشنبه ۱۷ مهر | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است

دیدگاهتان را بنویسید