ثمره ورزشکاران را تقدیم می کنیم + عکس


ثمره ورزشکاران را تقدیم می کنیم + عکس

ثمره ورزشکاران را تقدیم می کنیم + عکس

حسن پنجوی کارشناس پزشکی ورزشی گفت: مصرف انگور تا 75 درصد استقامت ورزشکاران را افزایش می دهد. حتی ورزشکاران هم هستند مصرف انگور فایل های بهتری داشتند.

وی بیان کرد: مصرف این میوه مفید بین وعده های غذایی کاهش قند خون مردم کمک می کنند.

ثمره ورزشکاران را تقدیم می کنیم + عکس

این کارشناس افزود: انگورتصفیه کننده خون، ضد فشار خون، روماتیسم، نقرس، مسمومیت و درمان بیماری های پوستی، خونی و عصبی است. حسن پنجوی اظهار داشت: این میوه مفید و مصرف آن در وعده صبحانه در افراد لاغر ضمن پیشگیری از سرطان باعث چاقی شده و در رفع انسداد طحال، کبد، سوء هاضمه و کم خونی تاثیر بسزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: انگور بهترین دفع کننده سموم بدن است و در تقویت قلب و عملکرد مطلوب ریه و کلیه بسیار موثر است. گفتنی است انگور حاوی ویتامین C، ویتامین B، ویتامین A، قند، نشاسته، چربی، آلبومین، آهن، فسفر، پتاسیم، منگنز و ید است.

این میوه دارد خواص ضد عفونی کننده برای افراد کم قدرت بسیار مفید است.

ثمره ورزشکاران را تقدیم می کنیم + عکس

سایر خواص انگور

یکی از ویژگی های انگور تصفیه کننده و «مولد خون» آن است. انگور همچنین قند خون را تنظیم می کند. علاوه بر این، انگور قرمز برای تصفیه خون و ایجاد خون بهتر از انگور سبز است. البته افراد افت قند خون (افرادی که قند خون پایینی دارند) می توانند از انگور بهره زیادی ببرند. پس سعی کنید همیشه انگور تهیه کنید و مقداری از آن را چند بار در روز بخورید.

انگور یکی از میوه های ضد سرطان است به دلیل خواص ضد عفونی کننده آن شناخته شده است.

بیشتر بخوانید  مناسبت ها و تعطیلات رسمی سال ۱۴۰۰

افرادی که در دوران نقاهت بیماری هستند و یا دچار ضعف عمومی بدن می شوند و به همین دلیل سیستم ایمنی بدنشان ضعیف شده است، سعی کنند انگور، هویج، سیب و هلو زیاد مصرف کنند. البته این میوه را با هم در آبمیوه گیری بریزید و آب حاصل را جرعه جرعه در طول روز بنوشید.

ثمره ورزشکاران را تقدیم می کنیم + عکس

خوب است بدانیم انگور دارای مقدار زیادی پتاسیم است که به جبران ضعف بدن کمک می کند.

انگور و سیب نیز از میوه های بهشتی هستند که افراد مبتلا به ناراحتی های قلبی و عصبی می توانند در طول روز آب بنوشند.
انگور برای سلامت قلب، ریه و کلیه مفید است و به دلیل املاح و مواد سلولزی که دارد، ملین و ادرار آور، مناسب و سازگار برای بیمارانی است که اوره در خون دارند.

این نکته همچنین بدانید که یبوست که منجر به بی اشتهایی، نفخ، سردرد، تشنگی مفرط و بوی بد دهان می شود، با خوردن آب انگور تازه برطرف می شود.

گردآوری: مجله دلگرم


دیدگاهتان را بنویسید