مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ثروتمندترین کشورهای جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آرزوی هر ملتی این است که بتواند ثروتمندترین کشورها قرار گیرد زیرا نه تنها در جامعه بین المللی افتخار ملی محسوب می شود بلکه مردم آن کشور بهترین زندگی را خواهند داشت.سیاست های اقتصادی هر کشوری برای رویارویی با هر چالش اقتصادی جهانی طراحی شده است، بنابراین ماه عسل با شرایط پایدار اقتصادی و سیاسی، همراه با بهترین سیاست های اقتصادی، چیزی جز ثروت و برتری اقتصادی در سراسر جهان نخواهد بود.

در این مقاله مجله تشویقی حاضر ثروتمندترین کشورهای جهان مستقر تولید ناخالص ملی این فهرست بر اساس آمار رسمی جهانی طبقه بندی شده و صحت آن در سراسر جهان تایید شده است زیرا کشورهای مذکور بسیار تاثیرگذار و قدرتمند هستند.

ثروتمندترین کشورهای جهان

کشورهای ثروتمند جهان

10. کویت
کویت یکی از اینها کشورهای ثروتمند آسیا هستند.داشتن شرایط اقتصادی پایدار و رقابتیاقتصاد کویت را به یک اقتصاد امیدوارکننده با آینده ای روشن تبدیل کرده است. علاوه بر این کویت حتی برای خارجی ها فرصت های شغلی فراوانی پیدا شد. نرخ تولید ناخالص داخلی این کشور این 43846.72 دلار است.

9. سوئیس
سوئیس فعالیت های دیپلماتیک بین المللی آن، شرایط اقتصادی پایدار و نویدبخش است که بیشتر فعالیت های وی در جهت بهبود رونق اقتصادی ساکنان این منطقه است. خدمات بانکی او در سراسر جهان شناخته شده است. با نرخ تولید ناخالص داخلی 45285.8 دلار سوئیس در جایگاه نهم ثروتمندترین کشورهای جهان قرارداد.

38 سپتامبر
8. امارات متحده عربی
در چند دهه گذشته امارات متحده عربی او شاهد انقلاب توسعه اقتصادی بود. فراوانی منابع طبیعی به ویژه نفت به رشد و توسعه باورنکردنی امارات متحده عربی کمک قابل توجهی کرده است. این کشور برای افرادی که برای کار به آنجا می رفتند مزایای ویژه ای در نظر می گرفت. نرخ تولید ناخالص داخلی امارات متحده عربی این 48992.47 دلار است.

بیشتر بخوانید  دانلود آهنگ مهراد جم به نام خیالت راحت همراه با متن آهنگ

7. ایالات متحده آمریکا
قدرت جهانی ایالات متحده آمریکا باعث شده این کشور از موقعیت اقتصادی خوبی برخوردار باشد. محصولات آمریکایی به طور گسترده در سراسر جهان فروخته می شود و به همین دلیل است افزایش ثروت ملی کشور خواهد بودنرخ تولید ناخالص داخلی ایالات متحده این 49802.15 دلار است.

38 سپتامبر
6. برونئی
برونئی یکی از ثروتمندترین کشورهاست نه تنها در آسیا در سراسر جهان شناخته شده است. شرایط پایدار اقتصادی موجب توسعه و پیشرفت روزافزون این کشور شده است. نرخ تولید ناخالص داخلی برونئی این 50526.35 دلار است.

5. هنگ کنگ
هنگ کنگ آسیاست پایدار هنگ کنگ تا حد زیادی بر قدرت اقتصاد آسیایی است توسعه مالی این کشور کمک کرد.نرخ تولید ناخالص داخلی هنگ کنگ در حال حاضر 50708.95 دلار است.

38 سپتامبر
4. نروژ
این کشور اسکاندیناوی در اروپا واقع شده است و یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است. برای افرادی که می خواهند در یک محیط بسیار رقابتی کار کنند، نروژ مکان مناسبی است. سیاست اقتصادی بسیار موثر اجرا شده توسط دولت در نروژ کمک زیادی به توسعه اقتصادی این کشور کرده است. نرخ تولید ناخالص داخلی این کشور این 55264.45 دلار است.

3. سنگاپور
سنگاپور یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا است که در سال های اخیر پیشرفت های اقتصادی چشمگیری داشته است. از سنگاپور به عنوان یکی از بزرگترین قدرت های اقتصادی در آسیا به یاد داشته باشیدنرخ تولید ناخالص داخلی این کشور به 60883.33 دلار می رسد و بر اساس این نرخ ارز، سنگاپور در رتبه سوم ثروتمندترین کشور جهان قرار دارد.

بیشتر بخوانید  الهام حمیدی نام زیبا و پر معنا دخترش را فاش کرد!

38 سپتامبر
2. لوکزامبورگ
لوکزامبورگ ثروتمندترین کشور اروپاست این کشور همچنین دومین کشور ثروتمند جهان است. شرایط اقتصادی لوکزامبورگ برای سرمایه گذاران از سراسر جهان بسیار امیدوار کننده و قابل اعتماد است. نرخ بهره ناخالص داخلی این کشور این 80679.06 دلار است.

1. قطر
با نرخ بهره ناخالص داخلی 102,768.60 دلار قطر ثروتمندترین کشور جهان است خودش را ساخت با این نرخ سود ناخالص داخلی، شرکت کنندگان شکست را پذیرفته اند زیرا هر چقدر هم حرکت کنند، به قطر نمی رسند.

گردآوری و ترجمه:
بخش دانش مجله دالگرم
(اعظم بهادر)


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *