ثبت 800 واحد در مهرآراو از منطقه همدل لرستان



ایسنا / لرستان معاون فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از ثبت 800 واحد در مهراوره منطقه همدل این استان خبر داد.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی با بیان اینکه منطقه مهرآرا محله حمدل طرحی برای حل مشکلات محلات با جلب مشارکت های مردمی است ، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با ارائه این الگوی جدید در تلاش است تا مشکلات مناطق مختلف منطقه را حل کند. محله ها و شهرها را توسط خود شهروندان شناسایی کرد. مشکلات مدل حل مسئله گفتمان را نهادینه کنید تا بدون نگرانی مشکلات ذکر شده را حل کنید و زمینه را برای توسعه در ابعاد مختلف فراهم کنید.

وی از ثبت 800 واحد در مهرآراوه در منطقه حمدل لرستان خبر داد و افزود: حدود 800 واحد و مشکل توسط مردم با اجرای طرح مهرواره در منطقه حمدل در این استان ثبت شده است.

غلامی با بیان اینکه این پروژه در سه بخش شهری ، استانی و ملی انجام می شود و در نهایت سه کشور منتخب که بهترین راه حل عملی برای حل بزرگترین مشکل به هر یک 200 میلیون تومان تعلق می گیرد ، ادامه داد: یکی از اهداف وی می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی ، تقویت اعتماد به نفس و اعتماد به نفس و ایجاد امید در جامعه اشاره کند.

معاون وزیر فرهنگ ، آموزش و تحقیقات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید می کنند که مشکلات باید با حمایت مردم برطرف شود و طرح مهروره کلید تحقق این امر است ، خاطرنشان می کند: شهر تمام شد. 10 ژوئیه

بیشتر بخوانید  اهمیت رسانه‌های اقتصادی برای امروز ایران | سخنرانی علیرضا بختیاری مدیرعامل شرکت رسانه‌ای دنیای اقتصاد +ویدئو

وی افزود: توزیع سبد معیشت ، حل مشکلات اقتصادی ساکنان و مسائلی از قبیل حل اختلافات ، حل مشکلات محله ها ، تهیه جهیزیه و انواع مشکلات فردی و جمعی که در محلات وجود دارد در این مطبوعات مطرح شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید