ثبت 4 مورد دیگر از مرگ تاجگذاری در استان سمنان



ایسنا / سمنان سخنگوی و معاون ستاد مرکزی استان برای مدیریت کرونا در استان سمنان از مرگ چهار بیمار کرونا دیگر به دلیل کوید 19 در یک شب در آن استان خبر داد.

حبیب الله هاجستپور در مصاحبه با ایسنا گفت: از زمان شیوع بحران 19 کوید ، در مجموع 1171 نفر در این استان قربانی این اپیدمی شده اند.

وی از شناسایی 292 مورد جدید در استان طی شبانه روز خبر داد و خاطرنشان کرد: با شناسایی این بیماران ، تعداد بیماران ویروس کرونا در استان از زمان شروع بحران کرونر به 45641 مورد رسیده است.

هوجاستفور با اشاره به تعداد پذیرفته شدگان فعلی در این مجتمع که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود هستند ، اظهار داشت: در حال حاضر در مجموع 404 بیمار عروق کرونر در بخش های کرونر بیمارستان های استان بستری هستند.

وی از آزادی 42 بیمار توانبخشی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود خبر داد و افزود: از زمان شیوع تاج تاج ، 11925 بیمار در مراکز درمانی و بیمارستان های دو دانشگاه استان بهبود یافته اند. شرایط عمومی خوب

معاون ستاد مدیریت تاج استان در استان سمنان گفت: از بیش از 45 هزار و 641 بیمار تاج شناسایی شده در استان ، 34 هزار و 327 نفر از آنها سرپایی شناسایی شده اند.

سخنگوی دولت استانی تاج با استناد به تعداد فزاینده بیماران در کشور ، از همه شهروندان خواست تا از پروتکل های بهداشتی ، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی برای کمک به مدافعان بهداشت در مبارزه با بیماری جهانی ، پیروی کنند.

بیشتر بخوانید  آشنایی با مراحل، شرایط و هزینه های ثبت شرکت در عمان

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید