ثبت 1000 پرونده شهرداری اسدآباد در سیستم پرونده الکترونیکی



ایسنا / همدان شهردار اسدآباد از ثبت 1000 پرونده شهرداری در سیستم پرونده الکترونیکی خبر داد.

علیرضا فالحگری در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: مرحله اول پروژه ثبت پرونده شهرداری از 24 اردیبهشت ماه امسال آغاز شد و در این مدت هزار پرونده در سیستم ثبت شد.

وی با بیان اینکه 13 نفر از مردم محلی در حال اجرای این پروژه هستند ، افزود: با توجه به اینکه شهرداری در زمینه ارائه خدمات عمومی و رفاهی نزدیکترین نهاد به مردم است ، با توسعه شهرداری الکترونیک ، زمینه ایجاد مدیریت یکپارچه شهرها و در نهایت کاهش دامنه فعالیتهای دولت پیش بینی شده است و می توان انتظار داشت که از چنین نهادهایی احساس مسئولیت بیشتری نسبت به اقدامات خود داشته باشند.

فالحگری گفت: بر این اساس ، متخصصان ، مدیران و سیاستمداران شهرداری در كشور باید توجه بیشتری به توسعه ، كارآیی و اهمیت دستاوردهای ناشی از استفاده صحیح و اصولی از اینگونه فن آوری ها داشته و عزم بیشتری برای استفاده از آنها داشته باشند. “

وی افزود: در دنیای امروز که مکانیزه می شویم ، روابط شخصی و مستقیم دیگر نمی تواند مشکلات ما را برآورده کند ، در شهرهای امروزی مانند گذشته با افزایش جمعیت و در نتیجه افزایش ترافیک شهری روبرو هستیم. بازی های کاغذی نمی توانند راهی مناسب برای مقابله با کارهای اداری شهروندان باشند ، بنابراین سازمان های مهمی مانند شهرداری ها در شهرهای بزرگ که قلب تپنده شهر محسوب می شوند ، باید روش های قبلی را کنار بگذارند و وارد دنیای الکترونیکی و مجازی شوند.

بیشتر بخوانید  چرا لک لک موقع خواب یه پاشو بالا میگیره؟

فالحگری با اشاره به فعالیت های عمرانی خود از زمان تصدی شهرداری اسدآباد در تاریخ 9 ژوئیه 1998 ، اظهار داشت: سال گذشته علاوه بر 221 میلیارد و 860 میلیون ریال ، کار ساخت و ساز توسط شهرداری اسدآباد انجام شد. 205 میلیارد ریال و میزان اعتبار هزینه شده توسط شهرداری شهر برای پروژه های عمرانی در نیمه دوم سال 98 علاوه بر 18 میلیارد و 133 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید