مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ثبت نام 280،000 دانش آموز در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول – آژانس Mer اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، حمیدرضا شیخ الاسلام صبح روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران ، گفت که در سال تحصیلی جدید 280 هزار دانش من درس می خوانموی با بیان اینکه آنها در مقاطع ابتدایی ، متوسطه و عالی تحصیل می کنند ، گفت: “بیش از 80٪ دانش آموزان مدارس ابتدایی مراحل ثبت نام را به پایان رسانده اند.”

مدیرکل آموزش و پرورش استان کوم با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان کوم برای آموزش حضوری در طول سال تحصیلی جاری آماده است ، اما به دلیل شرایط کرونر ، تصمیم گیرنده اصلی در این زمینه ستاد ملی است. ویروس کرونا اضافه خواهد شد ۱۴۰۰ در روستا جو آموزشی وجود دارد و امیدواریم با رعایت فاصله اجتماعی دانش آموزان را همراهی کنیم.

وی تأکید کرد که بیش از 95 درصد از مشکلات شبکه های شاد در یک سال گذشته برطرف شده است و خوشبختانه یکی از مشکلات ویروس کرونا بسیار مترقی بود ، این شبکه خوشحال بود ، وی ادامه داد: مسائل آموزشی به صورت یک بعدی حل نمی شود و امیدواریم وضعیت تاجگذاری در کشور به گونه ای توسعه یابد که آموزش در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری باشد ، بنابراین که دانش آموزان در محیط یادگیری برای حضور در آن شرکت کنند.

شیخ الاسلام با بیان اینکه در سال جدید رسانه ملی نیز برای آموزش بیشتر به دانش آموزان درگیر آموزش و پرورش خواهد بود ، افزود: به خانواده ها توصیه می کنیم مدرسه ای را برای دانش آموزان در نزدیکی محل زندگی خود انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید  متقاضیان نهضت ملی مسکن فقط 1 روز فرصت دارند

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید در تلاش هستیم تعادل نیروهای آموزشی را در همه مدارس رصد کنیم ، ادامه داد: دانش آموزان قمی خرداد ماه گذشته موفق به کسب رتبه پنجم کنکور سراسری شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کوم ، با تأکید بر پیشرفت 89٪ دانش آموزان پایه دوازدهم استان در طول سال تحصیلی 1399- ۱۴۰۰ وی افزود: دانشجویان قمی در این شاخص موفق به کسب رتبه چهارم کشور شدند و امیدواریم امسال نیز این رتبه بهتر شود.

شیخ الاسلام با بیان اینکه اگر شرایط استان در رابطه با کرون قرمز شود ، سعی خواهیم کرد آموزش را از 6 سپتامبر آغاز کنیم ، افزود: سال تحصیلی جدید برای بررسی دوره های دانش آموزان در دوره های قبلی زودتر آغاز می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان کوم از واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان استان تا پایان هفته جاری خبر داد و افزود: امیدواریم همکاران ما در سراسر کشور در اسرع وقت واکسینه شوند.

وی با بیان اینکه راهنمایی تحصیلی دانش آموزان و انتخاب رشته آنها بر اساس عملکرد آنها بر اساس شاخص های مختلف خواهد بود ، گفت: از خانواده ها می خواهیم در انتخاب رشته با کودکان همکاری لازم را داشته باشند و به آنها اجازه تحصیل در رشته های مورد علاقه خود را بدهند ، برای شکوفایی استعدادهای خود

سرانجام ، مدیر کل آموزش و پرورش استان کوم از برگزاری سی و پنجمین نشست مدیران آموزش و پرورش در سراسر کشور در روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته در قالب کنفرانس های ویدیویی در سراسر کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید  جایگاه سازمان سنجش با مصوبه جدید رئیس جمهور ارتقا می یابد/ انحلال مطرح نیست

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *