مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ثبت نام وام 12 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی اردیبهشت ۱۴۰۱ – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


از امروز (سه شنبه 6 اردیبهشت) تا پایان اردیبهشت 1401 ثبت نام اینترنتی وام پایه 12 میلیون تومانی سال 1401 برای بازنشستگان و شاغلان در این صندوق انجام می شود.

وی افزود: ثبت نام تنها از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بیمه بازنشستگی و از کارافتادگی در سایت sabasrm.ir انجام می شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه «مبلغ این تسهیلات همانند مرحله قبل ۱۲ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه و کارمزد ۴ درصد است»، اظهار داشت: درخواست و سه گانه خود را ارسال کنید. داده ها. شامل دفتر کل، کد ملی و شماره حساب.

وی افزود: ثبت درخواست متقاضیان به معنای پرداخت تسهیلات به همه عزیزان نخواهد بود.

مرتضایی فرد گفت: پس از پایان مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان شامل مجموع وام دریافتی، مزایای سایر تسهیلات صندوق بازنشستگی، میزان حقوق دریافتی و سایر موارد بر اساس میزان اعتبار اعطایی بهره بردار بررسی و اولویت بندی شد. بانک «مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انتشار نتایج و اسامی واجدین شرایط و واجد شرایط از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری انجام می شود، تصریح کرد: اسامی واجدین شرایط بر اساس زمان بندی انجام شده در همین سایت منتشر می شود. شد.

بر اساس آخرین آمار، بر اساس آخرین آمار، تعداد کل مستمری بگیران، از کارافتادگان و شاغلان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری در پایان اسفند ماه سال 95 به یک میلیون و 505 هزار و 105 نفر رسیده است که از این تعداد یک میلیون و 220 هزار و 926 نفر مستمری بگیر، 13 هزار و 421 نفر از کارافتادگان و بیشتر هستند. بیش از 270000 نفر (61429) وارث متوفی و ​​209329 وارث متوفی هستند.

بیشتر بخوانید  هشدار مهم سازمان استاندارد به خریداران طلا

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *