مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ثبت نام سایپا امروز | پیگیری تحویل خودرو سایپا | پیگیری تحویل خودرو سایپا با کد ملی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بازی جدید شرکت سایپا برای تحویل خودرو به مشتری  که سه ماه منتظر دریافت خودرو بوده بر خلاف گفته های سردار هادیانفر که گفته بود تمامی خودروها از 22 بهمن ماه به بعد برای تحویل به مشتری با مدل 1402 شماره گذاری میشوند  به مشتریان دریافت خودرو اسفند ماه 1401

✍️سلام میخاستم بگم با توجه به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، و همچنین خبر درج شده در سایت پلیس راهور ناجا  سردار هادیانفر بزرگوار به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  اعلام کرده بود از تاریخ 22 بهمن کلیه وسایل نقلیه تولید داخل با مدل ۱۴۰۲ به خریداران شماره گذاری می گردد.
امروز بعد از اتمام فرصت سه ماه انتظار مشتریان برای تحویل و فاکتور شدن خودرو سایپا پیامک برا مشتریان فرستاده که اگه بعد سه ماه انتظار  میخای مدل خودرو 1402 بهت بدم برو نوبت تحویل خودت رو بنداز سال دیگه  با این محتوا 👇
مشتري محترم آقا / خانم

باسلام و احترام  به اطلاع ميرساند امكان ” تعويق در فاكتور ” خودروي ثبت نامي كوييك با گيربکس معمولي جنابعالي با هدف دريافت خودرو در سال جديد با مدل 1402 فراهم گرديد . در صورت تمايل ميتوانيد از ساعت 11 روز پنجشنبه مورخ 1401/12/04 با مراجعه به نمايندگي محل ثبت نام، درخواست خود را اعلام فرماييد/ معاونت بازاريابي و فروش سايپا

چرا شرکت سایپا بر خلاف نظر سردار هادیانفر با این پیام داره عمل میکنه و خودرویی که الان باید با مدل 1402 به مشتری تحویل بده با شرط تحویل در سال 1402 گذشته و با اعصاب و روان مشتری بازی میکنه ؟
ممنون میشم این خبر رو پیگیری کنید

 

سامانه‌های اینترنتی شرکت سایپا: پیشرفتی در خدمات خودرویی

سامانه‌های اینترنتی به عنوان یکی از نوآوری‌های مهم در عرصه خدمات به مشتری، همواره مورد توجه و استفاده قرار گرفته‌اند. در این راستا، شرکت خودروسازی سایپا به‌عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های صنعتی در ایران، با ارائه خدمات اینترنتی به مشتریان خود، نقش مهمی در ارتقاء رضایتمندی مشتریان ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید  واژگونی پژو در هرمزگان 3 کشته و مجروح شدند

متقاضیان خرید خودرو از شرکت سایپا اکنون می‌توانند از طریق سامانه‌های اینترنتی، اطلاعات کاملی را درباره محصولات مورد نظر خود مطالعه و در صورت تمایل، خودروی مدنظر خود را به‌صورت آنلاین خریداری کنند. این خدمات امکان پذیر شده است تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل فروش، مشتریان بتوانند خودروی خود را به‌صورت آنلاین انتخاب و سفارش دهند.

همچنین، پس از ثبت سفارش، افراد می‌توانند با استفاده از کد رهگیری، وضعیت خرید خود را پیگیری کرده و اطلاعات لازم را درباره تحویل خودرو خود دریافت کنند. این سامانه‌ها با هدف افزایش رضایت مشتریان و بهبود فرایندهای خدماتی در نظر گرفته شده‌اند.

مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت اصلی شرکت سایپا به آدرس saipacorp.com و وارد شدن به سامانه پیگیری تحویل ماشین، از وضعیت خودروی خریداری‌شده خود آگاه شوند. برای دستیابی به این خدمات، اطلاعات مربوط به شماره پذیرش، شماره درخواست، کد ملی و شماره شناسنامه مورد نیاز است.

نحوه استعلام کارت و سند مالکیت وسیله نقلیه

مدیرعامل شرکت توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا:
🔹️از این پس استعلام کارت خودرو و موتورسیکلت به سامانه سخا اضافه شده است.
🔹️هموطنان می‌توانند با دریافت بارکد پستی از زمان ارسال و تحویل کارت وسیله نقلیه خود مطلع شوند.
🔹️در نرم افزار پلیس من نیز استعلام سند مالکیت و کارت خودرو به صورت همزمان قابل انجام است.
🔹️در آینده‌ای نزدیک استعلام و پیگیری سند موتورسیکلت نیز به این نرم‌افزار اضافه خواهد شد.

تحویل ۱۶ هزار پژو پارس تا پایان سال

با پیگیری تعزیرات حکومتی تمامی محصولات ثبت نامی ایران خودرو به استثنا پژو پارس بدون اجبار در جایگزینی خودرو تا پایان سال فراخوان‌ می شوند.

بیشتر بخوانید  نانوایی در تهران گاز گرفت / 6 نفر مسموم شدند

احمد اصانلو در نشست با مدیران و مسئولان پیرامون مشکلات صنعت خودرو، گفت: ۱۳ هزار پیام مردمی به تعزیرات حکومتی در خصوص تحویل ندادن خودروهای پژو پارس، ۲۰۷، دنا و تارا ارسال شده که ۶ هزار و ۳۹۰ پیام مربوط به تحویل پژو پارس و مابقی پیرامون نحوه تحویل دیگر محصولات این شرکت است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در واکنش به صحبت مسئولان ایران خودرو که ثبت نام های انجام شده مربوط به سایت این شرکت خودروسازی نیست، گفت: مرجع ثبت نام اهمیتی ندارد و ثبت نام های سامانه یکپارچه تعهد به مردم تلقی می شود و باید اجرا شود.

مدیرعامل ایران خودرو نیز پیرامون شکایت های مردمی، گفت: استاندارد پژو پارس تا پایان سال تمدید شده و در این مدت براساس ظرفیت تولید، ۱۲ هزار خودرو پژو پارس تولید و تا پایان سال تحویل متقاضیان خواهد شد.

علیمردان عظیمی با بیان اینکه چهار هزار خودرو پژو پارس اکنون در مرحله واگذاری به مشتریان است، افزود: در مجموع تا پایان سال ۱۶ هزار خودرو پژو پارس به مشتریان تحویل داده می شود.

مدیرعامل این شرکت خودروسازی تولید و عرضه ثبت نام های پژو پارس مربوط به زمستان ۱۴۰۲ و بهار و تابستان ۱۴۰۳ را منوط به مجوز استاندارد دانست و وعده داد تمام تلاش خود را برای اجرای تعهدات انجام می دهد.

در این جلسه با توجه به توضیحات مدیران ایران خودرو مقرر گردید تمامی ثبت نام شوندگان خودرو پژو پارس پاییز فراخوان و تا یک ماه آینده خودرویشان را تحویل بگیرند. در صورت مجوز استاندارد پژو پارس فراخوان های زمستان تا تابستان ۱۴۰۳ نیز تحویل داده خواهد شد و به دنبال جایگزینی با خودرو دیگر نیستیم.

همچنین مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اجباری نبودن تغییر کلاس خودروهای ثبت نامی ۲۰۷، تارا و دنا، گفت: تمامی ثبت نام کنندگان این خودروها تا پیش از عید فراخوان می‌شود.

بیشتر بخوانید  تظاهرات بازنشستگان در مقابل مجلس عمو کلیبافه، بودجه ام را درست کردی، انداختی پشت دادگاه! + تصاویر

افزایش قیمت خودرو در سال آینده گریزناپذیر است / روی صحنه را نگاه نکنید؛ تصمیمات پنهانی از گرانی خودرو حکایت دارد

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:
🔹️سیاست فریز قیمت تبعات مختلفی به دنبال داشته است، ازجمله اینکه خودروسازان را از تحقق برنامه تولید امسال (حدودا یک‌میلیون و ۷۰۰هزار دستگاه) باز داشت و حجم زیان انباشته‌شان را افزایش داد. هرچند در مقاطعی راهکارهایی برای خروج خودروسازان از زیاندهی تولید مطرح و حتی بحث اصلاح قیمت خودرو نیز به میان آمد، بااین‌حال قیمت کارخانه‌ای خودروها تقریبا دست‌نخورده باقی ماند.
🔹️به هر دلیلی (که احتمالا اصلی‌ترین آن، احترام به شعار امسال است) سیاستگذار فعلا – حداقل تا پایان امسال – قصدی برای افزایش قیمت خودرو در مبدا ندارد، اما این به معنای ادامه‌دار بودن فریز قیمت برای مدت طولانی دیگر نیست.
🔹️در واقع درست است که سیاستگذار در کلام افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو را مورد تایید قرار نمی‌دهد و اظهارات مدیران خودی را بابت این احتمال، تکذیب می‌کند، اما در پشت صحنه سیاست دیگری دنبال می‌شود.

جشنواره فروش خودروهای فردا موتورز با شرایط استثنایی تحویل فوری و ۶۰ روزه در کارموتور نمایندگی ۲۱۰۸

🎊به همراه جوایز میلیاردی:

🎁 یک خودرو SUBAM4
🎁 ۵ تور دونفره به دوبی با اقامت در هتل ۵ ستاره⁣
🎁 ۵ تور دو نفره به استانبول با اقامت در هتل ۵ ستاره⁣
🎁 ۱۰ عدد iPhone 13 pro⁣

🔴در ضمن، مسابقه اینستاگرامی کاروموتور رو هم از دست ندهید

🎁 جوایز فوق‌العاده هر هفته:⁣
🔅 ۲ جایزه ۲۰ میلیون تومانی ⁣
🔅یک تور دو نفره به جزیره زیبای کیش با اقامت در هتل پنج‌ستاره منتظر شماست.⁣

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *