ثبت نام در سامانه امریه قوه قضاییه چه شرایطی دارد؟


به گزارش سایت طلا به نقل از روابط عمومی قوه قضائیه متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به سامانه ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به نشانی www.qazahrm.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشمولان دارای مدرک تحصیلی دکتری، فوق لیسانس، لیسانس مطابق شرایط مندرج مجاز به ثبت نام هستند. فقط مشمولین استان‌های بوشهر، چهار محال بختیاری، تهران، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، گلستان، مازندران و یزد مجاز به ثبت نام هستند.

جهت ثبت نام در سامانه داشتن حداقل یکی از شرایط زیر الزامی است:


• خانواده ایثارگران (فرزند یا برادر شهید وجاویدالاثر ها، فرزند جانبازان و آزادگان و فرزند رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه جبهه)

• افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با معرفی نامه از کمیته امداد

• افراد تحت پوشش بهزیستی، با معرفی نامه از طرف بهزیستی

• مشمولین متأهل

• مشمولین معاف از رزم (قید عبارت معاف از رزم در برگه اعزام به خدمت)

• مشمولین متقاضی خدمت در مناطق محروم (صرفاً افراد بومی مجاز به ثبت نام می‌باشد)

• عضویت با حداقل ۶ ماه سابقه در پایگاه مقاومت بسیج، به همراه معرفی نامه

• حافظان و یا قاریان ممتاز قرآن (اخذ تأییدیه از مراکز ذیربط)

• ایتام (اخذ گواهی از مرجع ذیربط)

رشته‌های تحصیلی مورد نیاز:

• حقوق (کلیه گرایش ها)

• مدیریت (دولتی، اجرایی، مالی و منابع انسانی)

• حسابداری

• کامپیوتر (کلیه گرایش ها)

مقاطع تحصیلی مورد نیاز:

◽️ دکتری

◽️ فوق لیسانس

◽️ لیسانس

بیشتر بخوانید  60 مدل گردنبند چوبی زنانه | یه گردنبند خاص و متمایز از بقیه داشته باش

نکات مهم:

• به دلیل محدودیت سهمیه امریه قوه قضاییه از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح، با توجه به نیاز محاکم و مراجع، تعداد محدودی از متقاضیان ثبت نام شده بر اساس اولویت جذب خواهند شد.

• مدت خدمت در قوه قضاییه ۲۴ ماه می‌باشد.

• تاریخ‌های اعزام مورد پذیرش قوه قضاییه صرفاً ابتدای ماه‌های زوج در طول سال می‌باشد.

• اولویت با مناطق محروم مورد نیاز محاکم می‌باشد.

• قوه قضاییه صرفا از سربازان بومی استفاده می‌نماید.

• نتایج پذیرش از طریق تماس تلفنی در مهلت مقرر (تا بیست روز قبل از اعزام) اعلام می‌گردد لذا شماره تماس در دسترس درج شود.

مدارک مورد نیاز:

تمام مدارک به صورت یک فایل pdf تهیه و در سامانه بارگذاری شود (صفحات اسکن شده مجزا باشد).

• اسکن برگه اعزام به خدمت

• اسکن برگه واکسیناسیون (تزریق واکسن مننژیت)

• اسکن مدرک تحصیلی یا گواهی صادره از دانشگاه

• اسکن تمامی صفحات شناسنامه خود

• در صورت متأهل بودن اسکن تصویر شناسنامه همسر و فرزند (تمامی صفحات شناسنامه خود و همسر)

• اسکن پشت و روی کارت ملی

• تعهد نامه عدم وابستگی سببی و نسبی (اعم از پدر، مادر، برادر، خواهر، عمو، عمه، خواهرزاده، برادرزاده، عموزاده، عمه زاده)

• تعهد مبنی بر نداشتن اعتراض به عدم پذیرش امریه

• متن تعهدنامه در قوه قضاییه مبنی بر مدت ۲۴ ماه

• اسکن مستندات مربوط به شرایط احراز

مطابق قوانین و مقررات ابلاغی از جانب ستاد کل نیرو‌های مسلح، مجوز امریه برای مشمولین دارای اضافه خدمت و غایب صادر نخواهد شد؛ لذا به همین جهت از ثبت نام در سامانه خودداری کنند. در هنگام ثبت نام فیلد‌ها را با دقت کامل تکمیل نموده و سپس کلیه مدارک اعلام شده را به صورت یکجا در یک فایل pdf پیوست کند. لازم است، مدارک پیوستی به صورت کامل و واضح اسکن شود، در غیر این صورت ترتیب اثر داده نمی‌شود. در خصوص دوره بعدی اعزام متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید  هیئت مدیره کمیته اصل نود انتخاب شده است

پس از اخذ مجوز مشمولان از ستاد کل نیرو‌های مسلح، تا ۲۰ روز قبل از تاریخ اعزام به اطلاع آنان خواهد رسید.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


دیدگاهتان را بنویسید