ثبت نام در دوره تابستانی دانشگاه آزاد آغاز شد



برنامه انتخاب رشته های تابستانی دانشگاه اسلامی اعلام شد

به گزارش ایسنابر این اساس ، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با استناد به سیستم آموزشی از امروز چهارشنبه 14 جولای ، درخواست اولیه دوره تابستانی را درخواست کنند.

طبق برنامه انتخاب رشته تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشجویان می توانند برای ثبت نام در واحد انتخاب رشته تابستانی و پرداخت شهریه از طریق تماس با سامانه مربی edu.iau.ac.ir بر اساس راهنمای انتخاب واحد اقدام کنند.

همچنین ، پس از فعال سازی فرآیند انتخاب واحد ، از شنبه 17 ژوئیه 1400 (طبق برنامه) دوره های انتخاب شده را در دوره تابستان انتخاب کنید.

طبق روال جدید (فعال سازی سرویس های مبتنی بر درخواست) ، دانش آموزان برای اجازه انتخاب واحد و پرداخت شهریه ، باید قبل از مراحل انتخاب دوره تابستان ، درخواست اولیه خود را ثبت کنند. ، آنها فقط دوره های خود را ثبت می کنند. باغها این هدف به منظور تسهیل روند پرداخت شهریه و انتخاب دوره برای دانشجویان است.

گفتنی است ، دانشجویان در روز انتخاب واحد ، پس از ثبت درخواست دانشجو و پرداخت شهریه ، دانشجویان به دروس منتخب دسترسی خواهند داشت و پیام مربوطه از طریق پیام رسان برای دانشجو ارسال می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزاد اسلامی ، برنامه انتخاب رشته تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

شنبه 17 ژوئیه: ورودی های 97 و قبل از آن

یکشنبه ، 17 ژوئیه: ورودی های 98 و 99

دوشنبه ، 19 ژوئیه: همه ورودی ها

سه شنبه ، 20 ژوئیه: همه ضبط ها

بیشتر بخوانید  سینماها تا 5 مهر تعطیل هستند!

چهارشنبه ، 20 ژوئیه: همه ورودی ها

پنجشنبه ، 21 ژوئیه: همه ورودی ها

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید