ثبت نام ترم تابستان در دانشگاه پیام نور تمدید شد



به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دانشگاه پیام نور ، امیرحسین بهروز وی با بیان اینکه استقبال دانشجویان از ثبت نام در ترم تابستان مهلت را تمدید کرده است ، افزود: ترم تابستان در دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی برای دانشجویان این دانشگاه و سایر دانشگاه ها برگزار می شود.

وی اظهار داشت: دانشجویان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید طبق برنامه از طریق سامانه جامع آموزش و پرورش گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir درخواست واحد کنند.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان سایر دانشگاه ها که متقاضی گذراندن ترم تابستان در دانشگاه پیام نور هستند نیز می توانند در مهلت مقرر از طریق مراکز و واحدهای اجرایی ثبت نام کنند.
وی تاریخ برگزاری کلاس ها را از 15 جولای تا 15 آگوست اعلام کرد و تصریح کرد: دوره ها دارای کلاس متوسط ​​هستند و ارائه آنها مجاز نیست (به جز دوره حفظ جز 30 30 قرآن کریم) به صورت خود خوان شیوه.
بهروز با یادآوری اینکه حذف و افزودن دوره ها در دوره تابستانی امکان پذیر نیست و نحوه ارائه دوره های نظری را بیان کرد: این دوره ها به صورت الکترونیکی و در سطح منطقه ای (فقط برای سیستم های یادگیری الکترونیکی مورد تأیید منطقه) ارائه می شود.
وی حد مجاز تعداد واحدهای قابل انتخاب برای هر دانش آموز (با حداکثر یک عنوان معارف اسلامی) برای دانش آموزان را 8 واحد عنوان کرد و افزود: آن دسته از دانش آموزان با حداکثر 8 واحد (با رعایت قوانین با کسب حداکثر یک دوره معارف اسلامی ، اگر دوره هایی در دانشگاه ارائه نشود ، می توانند دوره های لازم را به عنوان مهمان در سایر دانشگاههای مورد تأیید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بگذرانند و بگذرانند.
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور همچنین به ارزیابی های نظری دوره تابستانی اشاره کرد و اظهار داشت: کلیه ارزیابی ها از تاریخ 27 مرداد تا 25 شهریور طبق تقویم امتحانات به صورت غیرمتمرکز و غیر حضوری انجام می شود. .

بیشتر بخوانید  دستورالعمل تعیین تکلیف دارایی‌های واحد تولیدی تملیکی ابلاغ شد

دیدگاهتان را بنویسید