ثبت قانونی مسکن جوانان البرز همزمان با هفته عروسی


به گزارش خبرگزاری فارس کرج محسن انصاری ، رئیس انجمن جوانان البرز ، در مورد اقدامات انجام شده توسط این گروه به مناسبت هفته عروسی به خبرنگاران گفت: “به دلیل مشکلاتی که در جامعه وجود دارد و عدم تمایل جوانان به ازدواج . “اقدامات استراتژیک و عملیاتی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس انجمن جوانان البرز کمبود شغل ، مسکن زیاد و نیازهای حیاتی و روابط نامشروع را از مشکلات ازدواج جوانان برشمرد و افزود: “دولت و نهادهای مربوطه تمایلی به رسیدگی به مشکلات جوانان نداشتند. در سالهای گذشته. “عدم تمایل جوانان به ازدواج زنگ خطری برای نسل آینده کشور خواهد بود.

انصاری در بخش دیگری ذکر شده است: در ابتدای کارگاه های تخت انتخاب درست این دوره برای افراد مجرد برگزار می شود ، در طی این دوره های آموزشی تشریفاتی برای افرادی که در شرف ازدواج و زوج های جوان هستند ، ایجاد و انجام می شود.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه یکی از معضلات پیش روی جوانان اشتغال است ، خاطرنشان کرد: از این نظر افراد نیازمند به کار به شهرهای صنعتی واقع در البرز معرفی شده اند. در این بین ، ارزیابی نیازهای واحدهای تولیدی انجام شده و در برخی از محل های کار دوره های آموزشی برای جامعه هدف در این محل های کار برگزار شده است.

وی به مشکل مسکن جوانان برای شروع زندگی اشاره و یادآور شد: در این راستا تعاونی مسکن جوانان البرز ثبت شده و اقدامات مربوط به مکاتبات انجام شده است ؛ این ساختمان مسکونی هفته آینده به طور قانونی ثبت می شود. ما در تلاش هستیم اقدامات میدانی و عملیاتی در زمینه حل مشکل مسکن جوانان انجام دهیم.

بیشتر بخوانید  بیماری غیرباور همسر امیر علی نبویان فاش شد

انصاری با اشاره به هزینه بالای نیازهای اساسی زندگی جوانان و مشکلاتی که مردم آسیب پذیر با آن روبرو هستند ، افزود: در پی رایزنی های انجام شده با کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصمیم بر این شد که نیازهای اساسی زندگی افراد نیازمند تأمین شود زوج ها. “

وی در ادامه ازدواج را با وام های کلانی که به افراد خاص داده می شود مقایسه کرد و افزود: با توجه به اینکه تولید محتوا یک مشکل ملی و بزرگ است ، بسیاری از زوج ها زندگی خود را با دست خالی آغاز می کنند. ، فیلم هایی در دستور کار قرار گرفت که امیدواریم مورد توجه مقامات مربوطه قرار گیرد.

به گفته انصاری ، هشت مرکز مشاوره ازدواج تحت نظارت اداره کل ورزش و جوانان این روزها خدمات ویژه ای را با تخفیف ویژه ارائه می دهند ، اگرچه این خدمات برای یک گروه خاص نیز رایگان است.

رئیس مجمع جوانان استان چندین جشنواره را ذکر کرد و یادآور شد: این جشنواره ها شامل ازدواج آسان ، ارتباطات آسمانی ، تاریخ در هر پنجره (تعریف خاطرات زوجین در قالب فیلم ، صوت و نوشتن) و شاعرانه دو بیتی هفت خان رستم است جشنواره وی به چالش ها و موانع ازدواج اشاره ای نکرد.

انصاری با بیان اینکه منابع مالی محدودی برای اجرای این برنامه ها فراهم شده است گفت: 102 جوان در قالب رایگان مشهد مقدس آنها برای احترام به زوج های جوان فرستاده شدند قاب یک درمانگر ، یک ورزشکار و یک فعال اجتماعی در نظر گرفته می شوند. همچنین از جفت های جهیزیه 14 سکه و کمتر نیز تقدیر می شود.

بیشتر بخوانید  عکس نامزد مهراد جم در ایران لورفت

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این هفته روز یکشنبه 27 جولای با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می شود ، افزود: نماینده رسانه نیز فعال است و امیدواریم بتوانیم با منابع محدود خود اقدامات میدانی و عملیاتی انجام دهیم.

انتهای پیام / ج


دیدگاهتان را بنویسید