ثبت رکورد تولید هفتگی سه سال گذشته و تولید ماهیانه در طول 4 سال اخیر در سایپا | عبور از تولید 300 هزار دستگاه در 8 ماه سال جاری | ثبت رکورد روزانه تولید در طول 2 سال اخیر



آنچه دیگران می خوانند:

مسعود پروین با استناد به مطلب فوق افزود: گروه خودروسازی سایپا در آبان ماه امسال 47.38 دستگاه خودرو تولید کرد که بالاترین تولید ماهانه در 4 سال اخیر بوده و این حجم تولید از خرداد 97 تاکنون بی سابقه بوده است.

وی افزود: در ادامه روند افزایش تولید، در ابتدای آذرماه امسال و طی 8 ماه از ابتدای سال، تولید تجمعی سایپا از مرز 300 هزار دستگاه گذشت که آخرین بار سایپا این تعداد را در سال 97 تولید کرد. این در حالی است که در سال 1997 و در همین بازه زمانی بیش از 100000 واحد تولید در آن سال محصولات با قطعات مجزا از شرکای تجاری (CKD) بوده است.

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: خوشبختانه این گروه خودروسازی در 15 آذرماه امسال توانست رکورد تولید 2066 دستگاه را به نام خود ثبت کند که در دو سال گذشته این رکورد ثبت نشده است.

وی افزود: این در حالی است که گروه خودروسازی سایپا در حال ثبت افزایش تولید است که در ابتدای آبان ماه امسال با تولید 23 هزار و 510 دستگاه سایپا 151 موفق شد از کل تولید سال گذشته سایپا 151 پیشی بگیرد و در پایان آبان ماه. با تولید 1050 دستگاه خودرو تجاری از کل تولید در سایت سایپادیزل پیشی گرفت و در هفته اول آذرا با تولید 20 هزار و 869 دستگاه شاهین از تولید سال گذشته این محصول پیشی گرفت.

بیشتر بخوانید  دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی تهران لغو شد

پروین تاکید کرد: روند کامل افزایش تولید در گروه خودروسازی سایپا در حالی انجام شده است که از خرداد ماه امسال این گروه به تدریج سه محصول پرتیراژ تیبا، تیبا 2 و ساینا را از خطوط تولید خود حذف کرده و با جزئیات و با برنامه ریزی سیستماتیک توانسته است با سایر محصولات به این افزایش تولید دست یابد.

/ منبع: Saipanevs


دیدگاهتان را بنویسید