ثبت رکورد تولید میلگرد سایز 12 در شرکت فولاد آذربایجان



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیفس، مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان گفت: طی چند روز گذشته تناژ تولید میلگرد سایز 12 با تغییر طراحی به ظرفیت اسمی تعیین شده رسید و علاوه بر تولید بیش از ظرفیت اسمی، تولید رکورد در هر شیفت نیز بیش از 400 بدنه شکسته شده است.

در ادامه مهندس عظیمی گفت: با توجه به نیاز شدید بازار داخلی به ویژه بازار صادراتی به یراق آلات سایز 10 و 12 و وجود مشکلات در ابتدای راه اندازی کارخانه در دستیابی به رکورد مناسب برای تولید این یراق آلات. وی از کارشناسان و مدیریت مجموعه خواستار عزم جدی، پشتکار و هماهنگی لازم بین واحدهای مختلف شد، با اصلاح فرآیند و بازنگری در طراحی گیج ها و غلطک ها، زمان توقف و ضایعات را کاهش دادیم و موفق به ثبت رکورد بالاتر از ظرفیت اسمی تولید میلگرد سایز 12.

وی ظرفیت کل و اسمی تولید شرکت فولاد آذربایجان را 550 هزار تن آرماتور در سال عنوان کرد و گفت: محصولات این کارخانه بر اساس سیاست و راهبرد سازمان توسعه و نوسازی معادن و مواد معدنی تولید می شود. صنعت. ایران و شرکت ملی فولاد ایران در اولویت اول هستند.تولید ما محصولی بادوام و باکیفیت است.

مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان این موفقیت را سرآغاز این مجموعه تولیدی خواند و ابراز امیدواری کرد با توان، تلاش و انگیزه بیشتر بتوانیم رکورد تولید آرماتور سایز 10 و سایر انواع فولاد را شاهد باشیم. ادامه راه امروز در مدت زمان مقرر و آن کیفیت محصول، برند فولاد آذربایجان جهانی می شود.

بیشتر بخوانید  دلیل کاهش یارانه برخی مستمری بگیران چیست؟ + نحوه اعتراض

عظیمی خاطرنشان کرد: کارخانه فولاد آذربایجان (برند فولاد آذربایجان) در حال حاضر تولید کننده بهترین نوع میلگرد 400 (کلاس A3) در سایزهای 10 تا 32 در شمال غرب کشور است و میلگرد 500 (کلاس A4) نیز توسط به سفارش مشتری.. محصولات خود را علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی به کشورهای همسایه صادر می کند و یکی از برنامه های آتی این گروه تولید آرماتور آجدار سایز 8 می باشد.

روابط عمومی شرکت فولاد آذربایجان


دیدگاهتان را بنویسید