ثبت برند هوران



آنچه دیگران می خوانند:

ثبت برند یکی از اقدامات لازم برای شرکت های تجاری است. متقاضیان می توانند به راحتی از طریق مجموعه هوران برای ثبت برند اقدام کنند. شرکت ثبت برند هوران در تمامی مراحل به مشتریان کمک می کند. دیگر لازم نیست مراحل ثبت برند را طی کنید. تمامی مراحل ثبت برند توسط هوران انجام می شود. در زیر شما را با مراحل ثبت برند آشنا می کنیم; اما قبل از آن بهتر است با مفهوم نام برند آشنا شوید.

علامت تجاری یا علامت تجاری هر شرکتی را نام تجاری می نامند. لازم است هر شرکتی برای ورود به بازار کار، تجارت محصولات و خدمات، برند خود را ثبت کند.

برای ثبت برند، متقاضی باید اظهارنامه علامت تجاری را به اداره ثبت شرکت ارائه دهد. دو راه برای تکمیل عبارت فوق وجود دارد:

روش 1: متقاضی باید مستقیماً به اداره علائم تجاری مراجعه و برای ثبت علامت تجاری اقدام کند.

روش دوم: متقاضی باید به سامانه ثبت آنلاین علائم تجاری مراجعه کند. برای این کار کافیست به سایت ip.ssaa.ir رفته و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. فرم های الکترونیکی باید مرحله به مرحله تکمیل شود تا برند ثبت شود.

قبل از پر کردن فرم، تمام مدارک لازم باید از قبل تهیه و اسکن شود. در این صورت ثبت علامت تجاری به سرعت انجام می شود. برای پیگیری مراحل ثبت علامت تجاری خود نیز می توانید به این وب سایت مراجعه کرده و درخواست خود را به راحتی پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید  پاسخنامه کنکور هنر ۱۴۰۱ | جواب آزمون کنکور هنر 1401 امروز – ایران چطور

گرفتن

علامت تجاری طبق قوانین اداره ثبت شرکت ها، اداره علائم تجاری و اختراعات به عنوان مالکیت انحصاری شخص و شرکت به طور قانونی ثبت می شود. تا زمانی که علامت به ثبت نرسد، متقاضی حق آن علامت را ندارد. متقاضی باید با آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام و انجام مراحل، برند خود را ثبت کند.

مراحل ثبت برند:

نام تجاری را انتخاب کنید

قبل از درخواست برای برند، متقاضی باید نام تجاری خود را انتخاب کند. جذاب ترین و مهم ترین مرحله انتخاب نام تجاری است. در این مرحله، شما باید یک نام برای کسب و کار خود انتخاب کنید. نام تجاری می تواند همان نامی باشد که شما استفاده می کنید. لطفا توجه داشته باشید که نام تجاری باید انحصاری باشد. و هیچ شرکتی قبلا آن را ثبت نکرده است. نکته مهم دیگری که در انتخاب نام تجاری باید به آن توجه کنید این است که نام تجاری انتخابی شما قابل ثبت است.

در مورد نام برند بپرسید

قبل از ثبت نام باید به دقت استعلام بگیرید. شاید فکر کنید که این نام منحصر به فرد است و هیچ شرکت یا واحد صنعتی دیگری این نام را ثبت نکرده و منحصر به فرد است. شما حتی نمی توانید ادعا کنید که همه شرکت های منطقه خود را بررسی کرده اید. شما می توانید از طریق شرکت هوران و با کمک ما دقیقا نام برند انتخابی خود را با ما استعلام کنید. شرکت ثبت برند هوران به شما کمک می کند تا بدون صرف هزینه و اتلاف وقت نام برند را استعلام کنید. حتما برند هوران را به صورت مطمئن ثبت کنید.

بیشتر بخوانید  سیمرا; سدی در مرز ایلام و لرستان

اگر نام برند را از طریق سامانه جویا شوید، ممکن است زمان و هزینه زیادی صرف کنید. و بعد از این مراحل متوجه می شوید که زمان و پول شما از دست رفته است.

لازم به ذکر است در صورتی که برندهای مشابهی در دسته بندی که قصد ثبت برند را دارید وجود داشته باشد، نام برند پیشنهادی شما ثبت نخواهد شد. می توانید این عدم شباهت را از قبل به صورت آنلاین در سایت هوران دنبال کنید.

هوران چگونه به شما در ثبت برند کمک می کند؟

ضبط.JPG ب

هوران یکی از شرکت های مطرح در ثبت برند، ثبت تغییرات و تغییرات شرکت برای کمک به شما عجله کنید. مجموعه خدماتی که می توانید در زمینه ثبت برند از ما دریافت کنید به شرح زیر است:

نام برند خود را به صورت رایگان بخواهید:

به راحتی و بدون صرف زمان و هزینه، برند را با ما پرس و جو کنید

بسته به برندی که برای آن کار می کنید، ما به شما کمک می کنیم تا نام تجاری را انتخاب کنید. ما کامل ترین نام محصول را برای ثبت برند در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید نام برند مناسب را انتخاب کرده و بعداً آن را ثبت کنید. در این صورت از نام تجاری شما سوء استفاده نخواهد شد.

ما در هوران به شما کمک می کنیم تا سند ثبت برند خود را به طور کامل ثبت کنید. سند کامل ثبت نام شامل ثبت لوگو، ثبت همزمان کلمات فارسی و لاتین می باشد. در این صورت برای تکمیل سند ثبت نام بعداً نیازی به پرداخت مجدد نیست.

بیشتر بخوانید  فال روزانه واقعی سه شنبه ۲۲ اسفند | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است

همچنین می توانیم با توجه به نام تجاری شما طرح های مناسب برای لوگوی شما پیشنهاد دهیم. طراحی لوگو برای حرفه شما مناسب است و برای کمک به جذب مشتری طراحی شده است.

Capture.JPG غ

شرکت ثبت برند هوران با داشتن اختیارات تخصصی و قانونی به شما کمک می کند تا علاوه بر ثبت برند خود بتوانید سوابق شرکت نیز ارسال شده است. ما همچنین به شما کمک می کنیم شرکت را تغییر دهید.

کارشناسان ما در کنار شما هستند بنابراین افراد سودجو به هیچ وجه نمی توانند از شما سوء استفاده کنند. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا از هر گونه ضرر جلوگیری کنید. و در چنین مواردی نیروهای قانونی ما به شما در دریافت غرامت کمک خواهند کرد.

تیم تخصصی شرکت هوران در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید ولی موفق به ثبت نام نشده اید و رضایت مدیریت معنوی را دریافت نکرده اید به شما کمک خواهد کرد. با مشاوره و تخصص متخصص بهترین راه حل و نتیجه را به شما می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ثبت برند، تغییرات شرکت و تنظیم گزارش تغییرات با کارشناسان مجموعه هوران تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید