ثبت‌نام فروش بلیت مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: علاقه مندان به خرید بلیت تیم ملی ایران در جام جهانی قطر با توجه به محدودیت تعداد بلیت در اختیار فدراسیون فوتبال می توانند برای شرکت در قرعه کشی اقدام کنند.

بر اساس اعلام کارگروه ویژه بلیت فروشی تیم ملی ایران در جام جهانی و پس از اختصاص سهمیه های محدود به فدراسیون فوتبال ایران در سه بازی نماینده در مرحله گروهی این رقابت ها توسط فیفا، همچنین بر اساس رویه های فیفا در وب سایت کشورها می توانند برای شرکت در قرعه کشی خرید بلیت از طریق سامانه فروش بلیت فدراسیون ثبت نام کنند.

ثبت نام در سامانه ticket.ffiri.ir از ساعت 2 بامداد یکشنبه 5 اردیبهشت آغاز و تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه 5 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام بلیت جام جهانی 2022:

2- ثبت نام در سایت به منزله خرید بلیط مسابقات نیست و اتحادیه فوتبال فقط موظف به تهیه بلیط برای برندگان قرعه کشی خواهد بود که وجوه لازم را به موقع پرداخت کنند.

2- ثبت نام از علاقه مندان رایگان و بدون دریافت وجه می باشد و تنها برندگان قرعه کشی جهت تکمیل مراحل خرید پس از پایان مهلت ثبت نام در مدت معینی ملزم به پرداخت بلیط خواهند بود.

2- هر سرگروه در هنگام ثبت نام می تواند برای خود و حداکثر سه نفر همراه (در مجموع 2 نفر در هر گروه) در هر مسابقه یک بلیط انتخاب کند.

بیشتر بخوانید  چند نشانه اینکه او شما را دوست ندارد؟

2- پس از ثبت نام، قرعه کشی بر اساس مکاتبات فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در روزهای 9 و 10 اردیبهشت انجام می شود و برندگان با ارسال پیامک و سفارش توسط فیفا به فدراسیون فوتبال ایران ارسال خواهند شد. بلیط.

2- بهای بلیت مطابق با نرخ مصوب فیفا بر اساس معادل تومان قیمت روز ریال قطر به اضافه سه درصد کارمزد (بر اساس مجوز فیفا) در مهلت فوق دریافت خواهد شد (بند). 1).

3- برندگان قرعه کشی تا ساعت 4 بامداد روز چهارشنبه 5 اردیبهشت فرصت واریز وجه و تکمیل مراحل خرید را خواهند داشت. عدم پرداخت در پایان مهلت اعلام شده به منزله انصراف از خرید بلیت بوده و اعضای علی البدل از لیست رزرو درج شده در قرعه کشی به ترتیب اولویت انتخاب خواهند شد. همچنین اعضای رزرو پس از اعلام تا ساعت 7 صبح روز شنبه 6 اردیبهشت ماه فرصت پرداخت و تکمیل مراحل خرید بلیت را خواهند داشت.

2-اطلاعات مربوط به تکمیل مراحل ثبت نام یا پذیرش در قرعه کشی و همچنین تایید پرداخت و خرید نهایی بلیط ها از طریق پیامک 1009892 خواهد بود و هرگونه پیامک ارسالی از شماره دیگری در این خصوص مورد تایید FS نخواهد بود. بله برای سود انجام می شود.

8- از آنجایی که خرید و فروش بلیت در بازار آزاد غیرقانونی است، ثبت نام افراد به منزله اعلام آمادگی هر فرد برای دریافت بلیت مسابقات جام جهانی تلقی می شود و در صورت برنده شدن و تکمیل این فرآیند، می باشد. امکان انتقال بلیط به شخص دیگری وجود دارد.

بر این اساس، اتحادیه فوتبال هیچ گونه مسئولیتی در قبال افراد یا شرکت ها، آژانس های مسافرتی و یا افرادی که به طور غیرمستقیم از شخص ثالث بلیت خریداری می کنند، نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید  خودکار رو تو مدرسه چجوری دستت میگیری؟ بگو تا شخصیتت رو لو بدم!!

9- سهمیه ویژه فدراسیون فوتبال ایران برای هواداران تیم ملی در داخل کشور در نظر گرفته شده است و علاقه مندان به خرید بلیت بازی های تیم ملی در خارج از ایران می توانند برای خرید بلیت در سایت فیفا ثبت نام کنند.

3- اولویت قرعه کشی با هوادارانی است که برای خرید بلیت هر سه بازی مرحله گروهی تیم ملی ثبت نام کرده اند و کسانی که قصد خرید بلیت یک یا دو بازی تیم ملی در این مرحله را دارند، خواهند بود. با توجه به اولویت بعدی همچنین اولویت یا تاخیر در ثبت نام شانس برنده شدن در قرعه کشی را افزایش نمی دهد و ثبت نام در ساعات اولیه تفاوتی با ساعات پایانی مهلت ثبت نام نخواهد داشت تا شانس خرید بلیط افزایش یابد. .

فدراسیون فوتبال تنها مسئول فروش بلیت های کسب شده به عنوان سهمیه فیفا برای این سه بازی است و مسئولیتی در قبال حضور علاقه مندان در قطر، بلیط هواپیما و اقامت در این کشور نخواهد داشت.

علاقه مندان به ثبت نام و تهیه بلیت جهت کسب اطلاعات تکمیلی در تمامی مراحل ثبت نام و خرید می توانند سوالات خود را به شماره 1 و 2 نرم افزار واتس اپ و همچنین به آدرس ایمیل Ir-ticket 2022@ffiri.ir ارسال نمایند.


بیشتر بخوانید  سامانه بارشی دوشنبه وارد کشور می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید