تیپ عجیب رضا عطاران و جواد عزتی در جشنواره|



آنچه دیگران می خوانند:

رضا عطاران بازیگر و کارگردان محبوب ایرانی در سال 1400 به عنوان ثروتمندترین بازیگر ایران معرفی شد.رضا عطاران، بازیگر محبوب و محبوب در جایگاه ثروتمندترین بازیگر ایران. در کنار محبوبیت زیاد رضا عطارانمیزان ثروت و درآمد نیز شهرت عام و خاص است.رضا عطاران او از معدود بازیگرانی در ایران است که در اکثر فیلم هایی که در آن حضور دارد فروش بالایی دارد. حتی عکس های جذاب تر رضا عطاران می بینید.

رضا عطاران

رضا عطاران

رضا عطاران

بیوگرافی رضا عطاران

رضا عطاران بازیگر سرشناس ایرانی در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۵۹ در مشهد به دنیا آمد. این بازیگر دلسوز بازیگری را از سال 1381 آغاز کرد و در سال 1386 با بازی در فیلم خروس جنگی به شهرت رسید.

او بعدها با بازی در چند فیلم شناخته شد، به طوری که امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین بازیگران ایرانی شناخته می شود.

همانطور که گفته شد رضا عطاران در صدر فهرست ثروتمندترین بازیگران ایران قرار دارد و برای حضور در فیلم دستمزد یک میلیاردی و بیشتر دریافت می کند.

رضا عطاران

آموزش و پرورش رضا عطارانا

عطاران در رشته اقتصاد از مشهد فارغ التحصیل شد و برای ادامه تحصیل در رشته طراحی صنعتی به دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت. پس از مدتی تحصیل را رها کرد و به سینما و بازیگری روی آورد. او در مصاحبه هایی گفت که انتخاب این رشته دانشگاهی یک امر خانوادگی است و همچنین عنوان کرده است که رشته طراحی صنعتی را تنها به دلیل حضور در دانشکده هنرهای زیبا انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید  چهره جدید یحیی گل‌محمدی همه را شوکه کرد+ تصاویر

دهه 1360 و 1370: آغاز فعالیت ها

عطاران کار خود را با بازی در تئاتر حسن حامد از سال 1360 آغاز کرد. این همکاری تا سال 92 ادامه داشت.

رضا عطاران

تلویزیون

حضور عطاران در تلویزیون با بازی در سریال بیداران در سال 1369 به کارگردانی اصغر عبداللهی آغاز شد. اما شروع بازیگری او مربوط به پرواز 57 است که یک سال بعد در ساعت خوش (1373) ساخته مهران مدیری بازی کرد و نوشت. این برنامه نوعی ساختارشکنی در روایت بود و پیام های اخلاقی داشت. این سریال باعث پیشرفت او در عرصه بازیگری شد. سال بعد عطاران بار دیگر در سالی خوش در کنار کارگردان به عنوان نویسنده و بازیگر نقش آفرینی کرد.

عطاران در سال 1376 در سریال دنیای شیرین که از شبکه یک پخش می شد بازی کرد. این سریال به کارگردانی بهروز بقایی برای کودکان و نوجوانان تهیه شده است. بعد از شیرین عطاران در کشور سبز با خسرو شکیبایی و رامبد جوان به ایفای نقش پرداخت. این برنامه از شبکه دو سیما پخش شد.

اولین تجربه کارگردانی رضا عطاران مربوط به سریال سیب های خندان است. این برنامه که برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته شده بود به صورت هفتگی روی آنتن شبکه قرار می گرفت.

در سال 1377 با مجید صالحی و یوسف تیموری در مجید دلبندم بازی کرد.

او علاوه بر بازی در این سریال، نویسنده و کارگردان آن نیز بود.

عطاران در سال ۱۳۷۹ بازیگر، کارگردان هنری و نویسنده سریال قطار ابدی بود. مضمون این مجموعه شوخی با داستان هایی چون حسن کچل، راوی شهرزاد و رابین هود بود و رگه هایی از نقد مسائل اجتماعی نیز در آن دیده می شد. این سریال یکی از موفق ترین برنامه های تلویزیونی اواخر دهه 70 است. عطاران در این سریال مشاور کارگردان و نویسنده هم بود.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

رضا عطاران


دیدگاهتان را بنویسید