تیپ اروپایی همسر جواد عزتی در خارج



آنچه دیگران می خوانند:

جواد عزتی او بازیگر باتجربه سینما و تلویزیون است. جواد عزتی او در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرد جواد عزتی او عصر امروز در تماشاخانه بزرگ سیساد بازی می کند و انتقادات زیادی از جمله گرانی بلیت به این نمایش وارد شده است.جواد عزتی او برای اکران فیلمش به مشهد رفت و با جمعیت زیادی از صاحبانش روبرو شد

جواد عزتی

مه لکا باقری همسر جواد عزتی بازیگر نقش مادر ابرا در سریال یاگی که بعد از حضور پررنگش در قسمت های ابتدایی، حالا در یکی دو قسمت اخیر دوباره بازیگری شده است، در تشویق تماشاگران برای جوید

ظاهراً استایل او هم برایش جذاب بوده که به دلیل مهاجرت از ایران البته در سریال تغییر کرده و سلفی از آن حال و هوا در اینستاگرامش منتشر کرده است; سلفی که در این قسمت از نمناک با هم خواهیم دید. تصویری که از چراغ آرایش مه لغ باقری می بینید در اتاق گریم و پشت صحنه سریال یاغی گرفته شده است.

بازیگر نقش نرگس در سریال یاگی نوشت:

بیوگرافی مختصری از مه لگا باقری همسر جواد عزتی

مه لکا باقری بازیگر سینما و تلویزیون در بیست و پنجم هوراد 1360 در تهران به دنیا آمد. وی تحصیلات خود را ادامه داد تا اینکه در رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس فارغ التحصیل شد.

بیشتر بخوانید  فقط نابغه ها می توانند حلقه پنهان شده را پیدا کنند + پاسخ

مه لگا باقری بازیگر نقش مادر ابرا در سریال یاگی

ماجرای ازدواج و همسر مه لق باقری که همیشه جزو پرطرفدارترین جستجوهای گوگل بوده در سال 1393 در سن 24 سالگی و در جریان همکاری با جواد عزتی بازیگر محبوب کشورمان رقم خورد. او ازدواج کرد . اختلاف سنی جواد عزتی با همسرش مه لقا باقری که برای برخی کاربران سوال برانگیز شده است 6 ماه است و مه لقا باقری 6 ماه از همسرش جواد عزتی بزرگتر است.

مه لگا باقری به همراه همسرش در سریال های قهوه تلخ، باغ مظفر، عظیم درسره، جون کاری و فیلم موفق «شنای پروانه» به ایفای نقش پرداختند. این زوج هنری در فیلم «شنای پروانه» نقش زن و شوهر را بازی کردند.


دیدگاهتان را بنویسید