تینا آخوندتبار تغییر جنسیت داد



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: تینا آخوندتبار این بازیگر و بوکسور ایرانی هفته گذشته مقابل همتای روس خود قرار گرفت و شکست خورد. تینا آخوندتبار او آهنگ امیر تتل را برای ورود به رینگ بوکس انتخاب کرد تینا آخوندتبار او چند سالی بازیگری را رها کرد و به دنبال علاقه خود یعنی بوکس رفت.

تینا یک قاطر است

تینا آخوندبر کیست؟

تینا آخوندبر متولد 1345 است و بازیگری را از سال 1367 آغاز کرده و اکنون در سن 34 سالگی یک بوکسور حرفه ای است. همانطور که خودش می گوید، بازیگری برایش موفقیت آمیز بود، اما بوکس چیزی بود که او انتخاب کرد و برایش جنگید.

تینا آخوندبر تاکنون در فیلم های هر چه خدا بخواهد (نوید میهن دوست)، طلاق کنایه آمیز (فرید کلهر)، رسوایی (مسعود ده نمکی)، خود زینی (احمد کواری)، متل برو (مسعود نوابی)، آزادراه (عباس رافعی) بوده است. ) و باج (بهمن گودرزی) ایفای نقش کردند.

تینا آخوندبر تا به حال بازیگر بود و حالا بوکسور است و زندگی او اکنون به بوکس مربوط می شود. اگر او امروز سوفیا اوچیگاوا را شکست دهد، می تواند کمربند قهرمانی جهان را به دست آورد. هرچند قبل از آن 5 برد و 2 باخت در کارنامه خود دارد.

این بازیگر 34 ساله در اواخر ژوئن 2019 گفت: من 5 بازی برای لیگ حرفه ای ترکیه برای یک باشگاه حرفه ای بوکس انجام دادم که در مسابقات تیم فنرباغچه شرکت کرد. من برای این باشگاه در جاهای مختلف مانند اوکراین و ترکیه بازی کردم و در 5 بازی پیروز شدم.

بیشتر بخوانید  منصوریان: من کاملاً از بازیکنانم عقب هستم / حتی تحت فشار شما باید واقعیت را بگویید

تینا ماخوند تابلر

تینا آخوند تبار همچنین با بیان اینکه به دلیل عملکرد خوبش در رینگ از یک مدیر برنامه فرانسوی پیشنهاد کار دریافت کرده است، گفت: مدیر برنامه های فرانسوی کار من را دید و از من خواست که با آنها تمرین کنم. من یک ماه با آنها تمرین کردم. قرار بود برای انجام کارهایم به ایران بیایم و یک سال به اسپانیا بروم، متاسفانه شیوع کرونا مانع از این سفر شد. اسپانیا قرمز است و باشگاه ها هنوز باز نشده اند، اما اینجا در خانه تجهیزاتی مانند کیف و تشک دارم و روزی دو بار تمرین می کنم.

تینا یک قاطر است

همسر تینا آخوندبر کیست؟

یکی از موضوعاتی که تینا آخوندبر را برای مدتی در حاشیه قرار داد، عکس لو رفته او با حامد کمیلی بود که حتی به شایعاتی مبنی بر ازدواج این دو منجر شد!

اما گویا تبنا آخوندتبار خودش ازدواج نکرده است. اگرچه پس از انتشار عکس او با حامد کمیلی، مدتی شایعاتی مبنی بر ازدواج آنها به گوش می رسید و حمید کمیلی در توضیح آن گفت: قرار بود با هم ازدواج کنیم و در این عکس صمیمی بودیم، اما این ازدواج است. . حفظ نشود.

همانطور که تینا آخوندبر گفت اولین دارایی او برای موفقیت در سینما چهره او بود اما اکنون چهره و زیبایی خود را به بوکس واگذار کرده است زیرا عاشق بوکس است. حال باید دید تینا آخوندبر در مبارزه امروز خود در روسیه می تواند کمربند قهرمانی را کسب کند یا خیر.


بیشتر بخوانید  شرایط فروش جدید لاماری ایما اعلام شد + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید