تیم “National Drilling” قهرمان اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ در باشگاههای جهان شد



علی جباری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقات امشب با پیروزی تیم ملی حفاری ایران با 51 امتیاز به پایان رسید و تیم های “المپوس” اوکراین و ارتش با 50 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. 12000 شهید آذربایجان غربی با 33 امتیاز در رده ششم قرار گرفتند.

وی گفت: در دومین و آخرین روز مسابقات امروز در وزن منهای 93 کیلوگرم “محمدرضا شکری” از نیروی زمینی قهرمان شد و “مهدی طهماسبی بولدادجی” از حفاری ملی و “ساینو مینیاتار” از مغولستان دوم و سوم شد.

رئیس هیئت بدن سازی و پرورش اندام ارومیه افزود: با کمتر از 105 کیلوگرم عنوان قهرمانی به “محمدعلی محمدی دینانی” توسط ملی حفاری و به ترتیب به رده های دوم و سوم “سرگئی بیلی” از اوکراین و “پیمان شریفی” رسید. “از تیم 12000 شهیدی که آذربایجان غربی برنده شد.

جباری گفت: در وزن 120 كیلوگرم كم وزن ، آناتولی نووپیسمنی از اوکراین مقام اول ، عبدالله کنشال از ارتش عنوان دوم و راشل الزاوی از عراق عنوان سوم را کسب کردند.

وی افزود: با وزن مثبت 120 کیلوگرم ، شهرام ساکی از ارتش ، دیمیترو ووک از اوکراین و وحید جگان از ارتش به ترتیب عناوین اول و سوم را کسب کردند.

وی افزود: “آناتولی نووپیسمنی” از اوکراین به عنوان بهترین ورزشکار این رقابت ها انتخاب شد و “شهرام ساکی” از ارتش و “دیمیتری ووک” از اوکراین دوم و سوم شدند.

اولین دوره مسابقات جام جهانی در باشگاه های وزنه برداری با حضور پنج کشور و هشت رقابت وزنه برداری طی دو روز برگزار شد. روز آخر با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور ، استاندار آذربایجان غربی و رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید  کوچک سازی دولت را با نیروگاه های بزرگ و طولانی شروع کنید

دیدگاهتان را بنویسید