تیم والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران قهرمان آسیا شد – اخبار والیبال | بسکتبال | هندبال – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به گزارش وب سایت فدراسیون والیبال ، سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی زیر 19 سال آسیا که از 12 ژوئیه در ناخون پاتوم تایلند آغاز شد ، امروز (سه شنبه) با معرفی تیم های اول تا سوم در هر گروه به پایان رسید.

در دیدار نهایی گروه مردان این رقابت ها تیم های تایلند ادنو و ایران “الف” برای جام قهرمانی به مصاف هم رفتند و تیم های ملی کشورمان حریفان خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند.

ابوالحسن خاکی زاده و علی قربانپاسندی در دو ست متوالی 21 بر 18 و 21 بر 15 تایلند را شکست داده و در اولین سکوی قاره کهن آسیا قرار گرفتند ، بدون اینکه یک ست برابر حریفان خود از دست بدهند.

تیم والیبال ساحلی “B” ایران (آرمین کیمی – امیررضا زمانی) نماینده دیگر کشورمان در این مسابقات بود که پس از صعود از مرحله مقدماتی به عنوان تیم دوم گروه A ، در مرحله یک چهارم نهایی به قزاقستان رفت و شکست برابر را پذیرفت. این تیم از مسابقات حذف شد ، اما سهمیه مسابقات جهانی را در جدول مقدماتی دریافت کرد.

در مرحله گروهی مردان ، قزاقستان 1 و تایلند 2 برای کسب عنوان سوم به مصاف هم رفتند که قزاق ها با شکست 2 بر 0 میزبان ، مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

بدین ترتیب در گروه مردان مسابقات والیبال ساحلی زیر 19 سال آسیا ، تیم های ایران الف ، تایلند یک ، قزاقستان و تایلند دو در رده های اول تا چهارم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید  قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف 8 مرداد / دلار گران شد

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید