مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تیم های یونانی به سپاهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سایت “iefimerida” Greece اعلام کرد باشگاه A. یونان در حال مذاکره با احسان حاج صفی ، کاپیتان تیم ملی ایران و بازیکن تیم سپاهان است و این مذاکرات در مرحله نهایی شدن است.

آ Ek به دنبال یک مدافع چپ است و گزینه آنها احسان حاج صفی بازیکن تیم ملی ایران است. حاج صفی پیش از این سابقه بازی در المپیاکوس و پانیونیوس یونان را دارد.

طبق این سایت ، حاج صفی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد اما در قرارداد وی به بند پیشنهادی اروپا اشاره شده است و بنابراین می تواند بدون هیچ مشکلی این تیم ایرانی را ترک کند.

تیم های یونانی به سپاهان

در حال حاضر ، کریم انصاری فرد ، دیگر کاپیتان تیم ملی ایران نیز در تیم A. Ek حضور دارد.

حاج صفی فصل گذشته نیز مورد توجه تیم آریس یونان قرار گرفت و مذاکرات جدی با این تیم انجام داد اما در نهایت باشگاه تراکتورسازی اجازه جدایی او را نداد.

همچنین سایت یونانی “sportime” از علاقه چند باشگاه یونانی به جذب سوروس رفیعی هافبک سپاهان خبر داد. این سایت اعلام کرد که ممکن است مهمترین مقصد برای تیم A. بله باشد ، اما چندین باشگاه برای جذب آن قدم برداشته اند.

در صورت جدایی رافیا و حاج صفی از سپاهان ، این تیم با هدایت محرم نویدکی برای فصل آینده کار دشواری خواهد داشت ، زیرا پیام دروازه بان بی بضاعت این تیم نیز با Portimonense توافق شده و ادامه خواهد داشت به لیگ پرتغال در فصل آینده.

۲۵۶ ۲۵۱

بیشتر بخوانید  جزئیات پرداخت پاداش پایان کار برای 33000 کارمند در سال گذشته
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *