تیم فوتبال یزدلول برای کسب سه امتیاز در برابر رامهرمز حضور خواهد داشت



کاظم آسیابانپور دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: از نظر کادرفنی وضعیت تیم حریف را بررسی خواهیم کرد و برای پیروزی در خانه با تیم خوزستان دیدار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته بازیکنان یزد لوله زیر نظر کادرفنی به خوبی آموزش دیده اند و تنها هدف پیروزی در این مسابقه است و برنامه ریزی برای رسیدن به آن است.

این مقام مسئول گفت: هرچه به مسابقات و هفته های آخر لیگ نزدیک می شویم ، همه مسابقات چه در خانه و چه در خارج از کشور بسیار مهم هستند و همه باید آنها را ارزیابی کنیم.

آسیابانپور خاطرنشان کرد: هیئت مدیره باشگاه تمام اقدامات لازم را برای موفقیت تیم در ادامه لیگ دسته سوم انجام داده است تا یزد بتواند افتخار کند و از نام استان دفاع کند.

از هفته سیزدهم لیگ دسته 3 فوتبال کشور ، فردا (سه شنبه) تیم “یزدلوله” از ساعت 20:30 در ورزشگاه “شهید نصیری” میزبان تیم “رامهرمز فرهنگ خوزستان” خواهد بود.

یزدلوله در گروه سوم با تیم های سپاهان نوین اصفهان ، استقلال شوش ، وانپارس نقش جهان ، صنعت ابریشم اصفهان ، بندر ماهشهر خلیج فارس ، فرهنگ رامهرمز ، سپاهان نوین ایذه ، خلیج فارس میناب و ایمان سبز شیراز هم گروه است.

در گروه اول مسابقات ، تیم های “پاراگ” تهران ، مقاومت تهران ، پیشگامان فناوری پارس ، جوان نوین ساری ، شهرداری نوشهر ، دماوند آمل ، مستران پاشا البرز ، 04 بیرجند ، شهدای رزکان کرج ، مهاجر نوین مشهد و ارائه شده توسط امید خراسان.

بیشتر بخوانید  یک دانش آموز دبیرستانی دو معلم را کشت

تیم های گروه دوم لیگ با سه کشو شامل شهید “اوراکی” از اسلامشهر ، نفت ایران ، بنیامین ورش از تهران ، فرهنگ ایثار آستارا ، شهرداری فومن ، “کانیاو” از اشنویه ، کیان اراک ، بعثت از کرمانشاه ، ” ته ارتم »و گذرگاه گیلان.

مسابقات در هر گروه به صورت دوتایی و یک سفر دو طرفه با امتیازات سلامتی برگزار می شود و در پایان تیم های اول و دوم مجاز به شرکت در مرحله نهایی برای رقابت و حضور در لیگ دسته دوم کشور هستند.

در حال حاضر تیم های یزد لوله و شهید قندی از یزد به ترتیب به نمایندگی از این استان در لیگ های دسته سوم و دسته دوم کشور حضور دارند.

30 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ های ملی حضور دارند و این استان 1.2 میلیون نفری 47 تیم ورزشی دارد و 62000 ورزشکار تحت پوشش بیمه ورزشی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید