تیم فوتبال ساحلی صدر شیمی یزد دهجاری مالاباشی را شکست داد



به گزارش ایرنا ، این مسابقه به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران و به دنبال توصیه های بهداشتی برای آمادگی بهتر برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی قهرمانی کشور برگزار شد.

تیم های فوتبال ساحلی صدر شیمی یزد ، دهجاری ملاباشی و سایاهکوه اردکان زردپوش سه استانی در لیگ دسته اول کشور در فصل 1400 برای رویارویی با حریفان خود هستند.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال و کمیته فوتبال ساحلی ، فصل جدید لیگ دسته اول کشور با توجه به شرایط از هفته دوم آگوست به صورت دوره ای و رفت و برگشت با حضور 12 تیم آغاز می شود.

این مسابقات طبق تقویم فدراسیون فوتبال در دو گروه دنبال می شوند و در پایان دو تیم برتر مجاز به حضور در لیگ برتر در فصل آینده هستند.

باشگاه مقاومت گلسایوش 14 سال پیش در منطقه محمودآباد یزد تاسیس شد و فعالیت های فوتبال ساحلی در این استان آغاز شده است.

در حال حاضر وضعیت فوتبال ساحلی در یزد از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و دو تیم در این استان از جمله گلساپوش و ایفسرم اردکان در لیگ برتر باشگاه های کشور حضور دارند.

بازیکنان مقاومت یزد گلساپوش از جمله محمدعلی مختاری ، سید علی ناظم ، حمید بهزادپور ، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی اعضای تیم ملی هستند و تعدادی از آنها به اردوهای مختلف ملی دعوت شده اند.

محمد حسین میرشمسی ، سرمربی تیم گلساپوس یزد ، به دلیل شایستگی هایش ، 20 ماه رهبر تیم ملی بود.

در حال حاضر استان یزد با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارای 48 تیم ورزشی و 62 هزار ورزشکار در 11 شهر سازمان یافته است.

بیشتر بخوانید  خبرآنلاین - عکس | اولین برداشت از زمین لرزه در آذربایجان غربی

دیدگاهتان را بنویسید