تیراندازی مرگبار در می سی سی پی آمریکا پنج کشته



به گزارش فارس، صبح چهارشنبه به وقت محلی، یک مهاجم 32 ساله به هتلی در بلوکسیا ایالت می سی سی پی حمله کرد که در نتیجه آن دست کم سه نفر کشته شدند.

بنا بر گزارش ها، مظنون مسلح در یک درگیری دو ساعته به مدت دو ساعت با نیروهای امنیتی درگیر شد و پس از آن ماموران پلیس با استفاده از گاز اشک آور وارد ساختمانی شدند که مهاجم در آن پناه گرفته بود.

به گفته بازرسان، قاتل، جرمی آلسندر رینولدز 32 ساله، پس از مشاجره بر سر پول با نگهبان هتل، سه نفر را در مسافرخانه اکسپرس برادوی کشت.

رینولدز سپس از صحنه گریخت و به گلفپورت در نزدیکی محل تیراندازی رفت و در آنجا یک ماشین را دزدید و به مرد دیگری در نزدیکی خیابان ریو گراند حمله کرد و به او شلیک کرد.

بر اساس گزارش ها، رینولدز هنگام ورود پلیس در یک فروشگاه مواد غذایی مخفی شد و پس از استفاده پلیس از گاز اشک آور برای ورود به ساختمان، نیروهای امنیتی جسد قاتل را پیدا کردند و علت مرگ هنوز مشخص نیست.

تحویل رایگان اسلحه در ایالات متحده منجر به خشونت های اسلحه به صورت روزانه در سراسر کشور می شود، اما لابی اسلحه در ایالات متحده آنقدر قدرتمند است که کنگره ایالات متحده تاکنون از تصویب قوانین محدود کننده تحویل اسلحه به ایالات متحده خودداری کرده است. .

جمهوری خواهان و دموکرات ها در مورد افزایش قتل در ایالات متحده اختلاف نظر دارند. محافظه کاران ایالت های تحت سلطه دموکرات ها را مقصر می دانند و می گویند سیاست محدودکننده علیه افسران پلیس منجر به افزایش قتل ها شده است. اما دموکرات ها بر این باورند که دسترسی آسان به سلاح دلیل اصلی افزایش کشتار در کشور است.

بیشتر بخوانید  کار به اجاره ساعتی خودرو رسید / پراید ۳۰۰ هزار تومان! + تصویر

دیدگاهتان را بنویسید