مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تیراندازی مرگبار در مراسم عروسی/ اعضای بدن عروس اهدا شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، با موافقت خانواده ماهوش لکائی اعضای بدن عروس که بر اثر رسم مرگبار تیراندازی دچار مرگ مغزی شده بود به سه بیمار نیازمند اهدا شد.

پیرو سنت غلط تیراندازی در مراسم محلی شامگاه سه شنبه 30 تیرماه در مراسم عروسی در فیروزآباد فارس، شوهر خواهر داماد برای شانس از تفنگ شکاری تفنگ شلیک کرد و به دلیل ازدحام جمعیت و عدم امکان کنترل. اسلحه، گلوله به عروس و دو نفر دیگر اصابت کرد. بر اثر این تیراندازی عروس به کما رفت و دو نفر دیگر مجروح شدند.

مدیر تهیه و اهدای عضو بیمارستان پیوند ابوعلی سینا شیراز گفت: اعضای یک زن جوان فیروزآبادی که بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی دچار مرگ مغزی شده بود به سه بیمار نیازمند اهدا شد.

سیاوش غلامی افزود: وی پس از انجام مراحل تایید مرگ مغزی و با تعهد و رضایت خانواده، در بیمارستان پیوند ابوعلی سینا صدرای شیراز تحت عمل جراحی و برداشت اعضای بدن قرار گرفت.

وی ادامه داد: کبد وی به خانمی 31 ساله اهل گیلانغرب استان کرمانشاه، یکی از کلیه های وی به جوانی 23 ساله اهل ایذه خوزستان و کلیه دیگر به 29 نفر اهدا شد. مردی ساله اهل سیاک درنگون استان فارس.

وی گفت: تیم پیوند اعضا بیمارستان ابوعلی سینا از تصمیم ایثارگرانه و انسانی خانواده اهداکننده که در شرایط بسیار سخت روحی و روانی گرفته شد قدردانی می کند.

بیشتر بخوانید  سهیل اعرابی درگذشت | علت فوت و مرگ سهیل اعرابی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *