مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تیراندازی در عروسی منجر به قتل شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سرهنگ “حمید افرامان” اظهار داشت: در پی دریافت خبری به مرکز اورژانس 110 مبنی بر زخمی شدن جوان 33 ساله ای بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری در شهرستان مرادست، به بررسی موضوع پرداخت. در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ماروداش در تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که مردی 30 ساله در مراسم عروسی با اسلحه شکاری به صورت تصادفی به دوست 33 ساله خود شلیک کرد که بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت. .

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس گفت: ماموران تحقیقات را آغاز و ضارب را شناسایی کردند و پس از مشورت با بزرگان و ذی نفوذان محل، قاتل خود را به پلیس معرفی و تسلیم قانون شد.

سرهنگ “افرامان” با اشاره به کشف سلاح شکاری که با آن قتل انجام شده بود، اظهار کرد: قاتل در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای محاکمه به دادگاه معرفی شد.

وی با بیان اینکه تیراندازی در جشن ها و آیین های عزاداری یکی از آداب و رسوم اشتباهی است که در بیشتر مواقع باعث بروز حوادث تلخ و ناخوشایندی مانند حادثه اخیر می شود، تصریح کرد: در صورت اطلاع از چنین مواردی مراتب را با شماره 110 پلیس اطلاع دهید تا سیر مراحل قانونی انجام شود. علیه مجرم گرفته شده است.

بیشتر بخوانید  ماجرای جالب ازدواج فریبا نادری و همسر پولدارش


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *