تگرگ و باران شدید در راه تهران



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: بر اساس پیش‌بینی و نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران به‌دلیل فراوانی فعالیت سامانه بارشی در 5 روز آینده، آسمانی متغیر ابری تا ابری و از امشب تا جمعه (28 تا 30 اسفند) در برخی نقاط با بارش باران و رعد و برق همراه است. . و رعد و برق و وزش باد و در برخی نقاط وزش باد شدید گذرا با احتمال تگرگ، در ارتفاعات به صورت باران و برف، رعد و برق و در برخی نقاط رگبار برف همراه با مه پیش بینی می شود.

در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه (29، 20 و 21 اسفند) در ساعاتی خاص به ویژه در نیمه جنوبی استان وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گزارش سازمان هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۰ اسفند) ابری و نیمه ابری و گاهی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید با کمینه دمای ۱۲ و حداکثر ۱۹ درجه سانتیگراد و برای روز جمعه پیش بینی می شود. (20 اسفند) ابری و گاهی باران و گاهی وزش باد شدید همراه با رعد و برق با احتمال بارش تگرگ با حداقل دمای 9 و حداکثر 20 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بر اساس اطلاعات اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با دمای -4 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

بیشتر بخوانید  فال انبیا امروز | دعاهات به لطف خدا مستجاب شد! | از این معجزه خدا غافل نشو + تفسیر دقیق

همچنین در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارش در ایستگاه های چیتگر 2 میلی متر، دماوند 2 میلی متر، فرودگاه مهرآباد 1.4 میلی متر، لواسان 1.1 میلی متر، آبعلی 0.9 میلی متر، ژئوفیزیک-تهران 0.8 میلی متر، شهریار 0، 6 میلی متر، شمیرانات-اکداسیه 3 میلی متر بارندگی را ثبت کرد.


دیدگاهتان را بنویسید