تکمیل مرحله سوم بیمارستان آیت الله کنساری مستلزم مشارکت خیران خیریه است – اخبار مرکزی – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اراک، آیت الله گوربان علی دری نجف آبادی دوشنبه شب در اولین جلسه عمومی هیئت امنای بیمارستان آیت الله حنصاری اراک با اشاره به اهمیت امور خیریه اظهار داشت: دستان همه نیکوکاران و خیران را که همیشه در ساختن پیشگام هستند می بوسم. اقدامات خوب ، توسعه و گسترش بیمارستان آیت الله حنصری یکی از اقدامات مهمی است که بخشی از آن انجام شده است و بخشی از آن در حال انجام است.

وی افزود: امیدواریم هیچ فردی به خصوص سرطان مبتلا نشود و هدف از توسعه این بیمارستان پیشگیری و انجام تحقیقات و آموزش است و ساختمان بیمارستان باید از نظر جسمی ساماندهی شود.

سخنگوی مقام معظم رهبری در استان مرکزی گفت: در شرایط سخت ، کادر پزشکی و بیمارستان ها بسیار خوش درخشیدند ، در حالی که ما مجبوریم در شرایط دشوار به یکدیگر کمک کنیم ، مانند صحبت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی درباره سایت واکسیناسیون ، مسجد در بیت المقدس. “ما آنها را تهیه کردیم و همزمان با شروع کار ، آمار قابل توجهی در این مکان واکسینه شد.

دری نجف آبادی گفت: توسعه و تکمیل بیمارستان آیت الله حنصری مستلزم تلاش مسئولان و خیرین است و باید امکانات و تجهیزات لازم برای بیمارستان فراهم شود و کارکنان و تحقیقات عملی باید بهبود یابد تا نتایج مثبت دیده شود.

وی ادامه داد: ما می توانیم از ابزارها و منابعی که برای کارهای خیر نیازی به آنها نداریم مانند خیرین درگیر در ساخت و توسعه بیمارستان آیت الله حنصری استفاده کنیم که ممکن است یکی از مهمترین بیمارستانهای غرب غرب باشد کشور. و بدون شک خداوند متعال به کار نیکوکاران پاداش می دهد.

بیشتر بخوانید  تقدیر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از همکاران

امام اراک روز جمعه گفت: برای کمک به توسعه و ساخت بیمارستان آیت الله حنصری اراک ، 10 میلیارد ریال به فرماندار مرکزی کمک می کنم ، انشاالله برای تکمیل مرحله سوم بیمارستان آیت الله حنصری اراک.

انتهای پیام / 711 / ت

دیدگاهتان را بنویسید