تکمیل خیابان شهید منتظری مهریز پس از 20 سال تأخیر


زهرا دهگانی زاده در گفتگو با خبرنگار مهریس با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه باید ساکنان خیابان شهید منتظری که بیش از وراث هستند راضی باشند: طول این بلوار 30 متر و 50 متر است ، فاز اول و 150 متر ، فاز 2. این پروژه از میدان حضرت ابوفضل (ع) آغاز می شود و در میدان فاطمیه پایان می یابد.

وی افزود: مهمترین عملکرد شهرداری مهریز در بازآفرینی شهری در مجموعه مهرپادین ، ​​باغ پهلوانپور ، بافت تاریخی حسین باغ بهار ، کمربند آیت الله خامنه ای ، روشنایی خیابانهای ارم و شهید فهمیده به ارزش بیش از 10 میلیارد. ”

عبدالرسول یزدی ، شهردار مهریز نیز گفت: سال گذشته بودجه شهرداری 22 میلیارد تن ، 33 میلیارد تن دریافت کرد که در چندین دوره در شهر مهریز بی سابقه است.

وی افزود: برای امسال بودجه شهرستان مهریز 28 میلیارد تومان پیش بینی شده است و امیدواریم بتوانیم 58 میلیارد تومان برای شهر مهریز جذب كنیم.

سرپرست شهرداری مهریز گفت: عمده درآمد پایدار شهرداری از پرونده های الکترونیکی و شفاهی است.

یزدی با اشاره به خشکسالی امسال ادامه داد: طبق قراردادی که با یک سرمایه گذار محلی در شهر مهریز منعقد شد ، اقدامات لازم برای آبیاری همه درختان بلوار امام خمینی (ره) تا پایان سال 1400 انجام می شود

وی به لزوم روشنایی خیابان های مهریز اشاره و خاطرنشان کرد: هزینه روشنایی خیابان های این شهر بین سه میلیارد تن است.

شهردار مهریز گفت که بیش از 50 میلیارد تن برای پاکسازی خیابانهای مختلف از جمله شهیدان منتظری ، مفتک و سرداسلیمانی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید  ۸ بیماری که با نخوردن آب سراغ‌مان می‌آید!

انتهای پیام / چ


دیدگاهتان را بنویسید