تکمیل اجرای طرح حراج 6000 ماده معدنی در آینده نزدیک



به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، علیرضا رزموسینی در جلسه بررسی ادامه مناقصه ملی مناطق معدنی ، گفت: اجرای این طرح در راستای تعهدات قانونی وزارتخانه و ارشد مقامات و افزود: این پروژه بزرگ به روش كاملاً شفاف و قانونی انجام می شود و مورد استقبال بسیار خوبی از افراد دارای صلاحیت فنی و مالی قرار می گیرد.

وی با اشاره به برخی ابهامات در مورد اجرای این پروژه بزرگ گفت: از روز اول حراج سراسری 6000 منطقه معدنی ، پیش بینی مقدار زیادی سنگ اندازی ، کم لطفی و موانع اجرای آن و دانستن مقیاس حملات “عدالت بر خلاف این طرح انجام شده است.

رزم حسینی ادامه داد: وزارت صنعت ، معدن و تجارت همیشه از حضور و حمایت همه نهادهای نظارتی در اجرای برنامه ها و فرآیندهای اقتصادی وزارتخانه و در اجرای طرح فعال سازی معدن استقبال کرده است ، به گفته مقامات قضایی مقامات قضایی هیچ کمبودی در این وزارتخانه ندارد.

وی وجود برخی انگیزه های سیاسی و جریان های رسانه ای را خلاف این طرح اعلام کرد و خاطرنشان کرد: برخی صحنه های توافقات مخرب رسانه ای ، آگاهانه یا ناآگاهانه ، اعتماد مردم به سیستم را کاهش می دهد.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت از تعامل و حمایت قوه قضائیه در رشد تولید در کشور قدردانی کرد و خواستار تکمیل روند اجرای طرح پاکسازی 6000 منطقه و معادن خاموش در اسرع وقت با افزایش تعامل شد. بین آژانس ها

بیشتر بخوانید  فال قانون جذب امروز | خواسته هاتو جذب کن! | وقتشه به آرزوهات برسی! +تفسیر دقیق

دیدگاهتان را بنویسید