مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تکلیف متخلفان از معافیت های پزشکی جعلی چه می شود؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


معافیت پزشکی کاذب

دلگرم کننده: رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با افرادی که قصد جعل کارت پزشک را داشتند، برخورد می کنم.

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت: سازمان وظیفه عمومی ناجا به فکر توطئه و کلاهبرداری بود.

رئیس اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نظام مند شدن سامانه ها و اقدامات کنترلی در چند سال اخیر تقلب را به حداقل رسانده است، افزود: همه افراد تا سن 51 سال درگیر هستند. در قانون خدمات عمومی».

وی ادامه داد: افرادی که کلاهبرداری می کنند همزمان یا بعداً شناسایی می شوند و قانون در مورد آنها اعمال می شود.

سردار کمالی تاکید کرد: اکنون کلاهبرداری در ریتم معافیت به حداقل رسیده است و فردی که کارت پایان خدمت ندارد می تواند وانمود کند که من کارت معافیت را پرداخت کرده ام و دریافت کرده ام و چنین مواردی وجود دارد.

سردار کمالی درباره گزارش کلاهبرداری در معافیت سربازی گفت: افراد در صورت آگاهی می توانند تخلفات و کلاهبرداری را گزارش کنند و با متخلفان به شدت برخورد می شود و توسط مراجع ذیصلاح اطلاع رسانی می شود.

یک مقام ارشد نظامی گفت: سامانه وظیفه عمومی ناجا آمادگی دریافت اطلاعات در این زمینه را به صورت تلفنی و کتبی دارد و کافی است کد ملی و اطلاعات افرادی که از نظام وظیفه کلاهبرداری کرده اند منتشر کند. تا در اسرع وقت پرونده خود را تشکیل دهد. ” دعوت و انجام تحقیقات قانونی.

بیشتر بخوانید  دور دورِ پیمان قاسم خانی و همسر دومش در بارسلونا


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *