تکرار تراژدی تلخ برای ۳۷ دانش آموز دختر در قم



آنچه دیگران می خوانند:

مدارس دخترانه کوم از 9 دسامبر شاهد حوادث تلخی بوده است. اتفاقاتی که تعطیلی روزهای گذشته نتوانست از تکرار آن جلوگیری کند.

این خبر صبح امروز منتشر شد که طی آن دانش آموزان یک مدرسه دخترانه دیگر در کلاس سوم ابتدایی. منطقه آموزشی با بوی نامطبوعی مواجه شد. دقایقی بعد در حالی که دانش آموزان شیفت عصر به سمت مدرسه می رفتند، اعلام شد که مدارس ابتدایی استان نه به دلیل “حادثه مسمومیت” بلکه به دلیل برودت هوا تعطیل است. اما این پایان کار نبود و دانش آموزان سایر مدارس استان (شاهد رضویه و آخان) نیز هفته گذشته با علائم مسمومیت مواجه شدند و راهی درمانگاه شدند.

دکتر محبی معاون پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کومو در گفت و گو با رادیو کوم گفت: امروز پرسنل اورژانس 37 دانشجو را به مراکز درمانی منتقل کردند که 12 نفر از آنها ترخیص شدند و اکثریت قریب به اتفاق آنها ترخیص خواهند شد. تا شب.. البته تعدادی هم خود مراجعه کردند و تحت درمان و ترخیص قرار گرفتند.

وی افزود: علائم مسمومیت این بار نسبت به دفعات قبل بسیار خفیف بود و حال عمومی اکثر دانش آموزان خوب است و مشکل حادی برای آنها وجود نداشت.

آقای احمد حاجی زاده معاون فرماندار کوم پیشتر گفته بود احتمال عمدی بودن این حادثه وجود دارد و تیم ویژه دانشگاه علوم پزشکی، تیمی از سازمان آتش نشانی و تیمی از سازمان پدافند غیرعامل کشور حضور داشتند. برای بررسی و کشف علت تصادفات به کوم آمد و با سایر مجموعه های تحقیقاتی ادامه داد. نهادهای امنیتی و پلیس استان نیز با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات گسترده و مفصلی را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید  منطقه آزاد مشترک ایران و سوریه ایجاد می‌شود


دیدگاهتان را بنویسید