تو این روزا؛ به جواد فروغی – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم


به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس تسنیمشاید قبل از شروع المپیک ، اگر آنها شانس مدال آوری ایران را ذکر می کردند ، قطعاً نام جواد فارو در بین آنها نبود و اگر بسیار خوش بین و کمی مهربان بودیم ، برای فرووی به فکر مدال برنز بودیم ، اما بدون مزاحمت ، او موفق شد معادله را بشکند و یک مدال طلای المپیک شود. رکودشکن. طاله‌دار.

مردی از دچلوران که هم مدافع سلامت کشور است و هم یکی از مدافعان حرم. همین دیروز با آرامش خاطر ناشی از ایمان وی ، موفق شد قهرمان مهمترین رویداد ورزشی جهان شود. طلای المپیک

در زمانی که بسیاری از ورزشکاران ایرانی برای بازدید از اردوهای خارج از کشور و هزینه های اضافی از یکدیگر پیشی می گیرند و اعتراضات آنها هر روز شدید است ، این جواد فوری بود که آمد و طلای المپیک را بدست آورد.

در روزی که بی اعتمادی در کلاس در نظر گرفته می شود و برخی از ورزشکاران برای ماندن در بیرون چشم خود را به چیزهای زیادی می بندند و فقط صدای اعتراض آنها به گوش می رسد ، این جواد فوری خواهد بود که نشان داده اعتماد و اعتقاد هیچ ارتباطی با قهرمانی و ورزش حرفه ای.

در روزی که بسیاری از ورزشکاران به دلیل حملات سایبری اعتقادات خود را پنهان می کنند و از دادن مدال به کسانی که دوستشان دارند می ترسند ، جواد فرووی باشید که پس از قهرمانی رشته هایی را ارائه می دهد.

سرانجام ، در جهانی که اعتقاد و اعتماد به عنوان جرم تلقی می شود ، جواد فروغی باشید. به همین راحتی و یکنواخت.

بیشتر بخوانید  شبنم قلی خانی بال درآورد

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید