توییتی از آمنه‌سادات ذبیح‌پور که باز شگفتی آفرید



آنچه دیگران می خوانند:

آمنه سادات ذبیح پور احمدی، متولد 1363 در تهران، خبرنگار ثابت باشگاه خبرنگاران جوان است که خود را پیرو خط رهبری و حامی اصولگرایان معرفی می کند و اکنون به عنوان یکی از مدیران سیاسی شناخته می شود. آمنه السادات ذبیح پور در سال 1382 با ورود به باشگاه مطبوعات در سن 19 سالگی و پس از تقریباً 10 سال فعالیت، در سال 1391 به عنوان گوینده خبر ارتقا یافت. آمنه سادات ذبیح پور در سال 1372 در 30 سالگی خبرنگار شد و در سال 1375 به خبرگزاری رسمی صدا و سیما پیوست.

خانم خبرنگار، اما در دی ماه ۱۳۹۷ در شبکه های مجازی در صدر اخبار قرار گرفت که با توئیت سپیده کالیان، یکی از بازداشت شدگان اعتراضات کارگری اهواز در سال ۹۷ آغاز شد.

این شخصیت سیاسی زندانی پس از آزادی موقت نوشت:

در جریان ساخت پلان سوخته، خانم آمنه سادات ذبیح پور در اتاق بازجویی حضور یافت و پس از ساعت ها شکنجه جسمی و روحی، متن را برای خواندن جلوی دوربین از قبل آماده کرده بود.

درخواست تجدید نظر و واکنش احساسی

پس از مشخص شدن ماجرا، سپیده کالیان از خانم ذبیح پور شکایت کرد که در نهایت پرونده بسته شد و خبرنگار با انتشار پستی احساسی پاسخ داد.

من هرگز شما را ندیدم، شما در اهواز بودید و من در تهران، اما همه شما را می شناختم، همه چیز درباره شما را برای مستندم دیدم و خواندم.

بیشتر بخوانید  مهار تورم؛ سیاست محوری و اصلی بانک مرکزی است

تو ساده بودی، آنقدر ساده که می توانستی به هر رنگی مثل موهایت تبدیل شوی، دیدم که چگونه گرگ ها تو را از یک پیرمرد قدرتمند به یک پیرمرد نادان تبدیل کردند.

افسوس که سپیده را برای روسیه می خواستند، جلسه به تهران آمد، او را بانویی باوقار، نجیب و آرام دیدم، اخلاقش حکم می کرد که شما را بد یاد نکند، حقایق را درباره شما گفت.

اما بعداً شنیدم که بار دوم که برای دیدن شما به در خانه شما آمد، برادرتان او را با لگد از پله ها پایین انداخت و چند دنده او را شکست.

من تو را ندیده ام اما به جای اینکه از تو متنفر باشم، برایت متاسفم. می‌خواستم ببینمت، اما به جای اینکه در را باز کنی و حرف بزنی، تشنه یک مکالمه طولانی بودم.

تو به خاطر حقوق بشر غربی از من شکایت کردی، اما من برای خدا از تو شکایت کردم، مطمئنم هر که با خانواده علی درگیر شد.

من شما را ندیدم، اما بهتر است در قیامت ملاقات کنیم، دیگر طلبکار و بدهکار حقوق مردم نخواهد بود.

بالاخره شکایت کرد

اما بعداً خانم ذبیح پور تصمیم به تشکیل پرونده برای سپیده کالیان گرفت که این کار را انجام داد و او را به دادگاه برد که هنوز نتیجه آن در رسانه ها منتشر نشده است.


بیشتر بخوانید  کاهش قیمت لیر ترکیه در بازار ایران/پیش‌بینی قیمت لیر در روزهای آینده

دیدگاهتان را بنویسید