توکن تتلو چیست؟ | هشدار انجمن بلاکچین در مورد توکن امیر تتلو



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: انجمن بلاک چین با درج آگهی برای مشتریان رمز TNT که با مشارکت تاتلا راه اندازی شد هشدار داد. به گفته انجمن، رمز هیچ پشتوانه علمی روشن و مقاله سفیدی وجود ندارد و بسیار خطرناک است.

در همین راستا، انجمن فن‌آوران بلاک چین نیز بیانیه‌ای در رابطه با این خرید منتشر کرد رمز TNT هشدار داد. مشکلات مربوط به بلاک چین و دارایی های دیجیتال (ارزهای رمزنگاری شده) در ابعاد مختلفی وجود دارد و هر کوین یا توکن می تواند نشان دهنده یک سرویس، ارزش یا دارایی سنتی باشد:

«همه این عملکردها، همراه با تیم توسعه و جامعه، خدمات و شبکه مرتبط، ارزش دارایی‌ها را بر اساس فناوری بلاک چین تعیین می‌کنند و قبل از انتشار در متنی به نام White Paper اعلام می‌شوند. «به این ترتیب می توان هر پروژه را از نظر فنی و اقتصادی مورد آزمایش قرار داد.

انجمن بلاک چین با استناد به توکن TNT اعلام کرد که این توکن بدون هیچ گونه پشتوانه علمی و یا حتی نامه ای خاص با همکاری تتلو و فردی با سابقه غیر شفاف در این زمینه صادر شده است.

انجمن با تاکید بر ریسک بالای توکن مذکور به مردم توصیه کرد به هر دلیل و عنوانی وارد این پروژه نشوند و آن را خریداری نکنند.

در ادامه این اطلاعیه مجددا به ویژگی های توکن های تقلبی اشاره می شود:

بارها هشدار داده شده است که هرگونه وعده نرخ سود ثابت یا وعده افزایش قیمت ملک دیجیتال یکی از مهم‌ترین نشانه‌های ناسالم بودن آن و اجتناب‌ناپذیر بودن خطر تقلب و کاهش سرمایه مردم است. بی ارزش شده است. در این پروژه نیز چنین وعده هایی دیده شده است.

بیشتر بخوانید  برگزاری مجمع عمومی فدراسیون شنا / علینژاد: به گلخانه احتیاج داریم - اخبار ورزشی - اخبار ورزشی تسنیم

انجمن با توجه به درخواست کاربران، این پروژه را بررسی و آن را در دسته بندی بسیار پرخطر طبقه بندی کرد: «عواقب هر گونه تبلیغات یا معرفی پروژه های پرخطر توسط سلبریتی هایی که مخاطبان زیادی دارند، بر آگهی دهنده نیز تأثیر می گذارد». “


دیدگاهتان را بنویسید