توهین پژمان بازغی به مجری مشهور



آنچه دیگران می خوانند:

به گفته Shamanevs، پیمان بازغی او بازیگر و مجری تلویزیون است. پیمان بازغی او مجری معروف ترین و پربیننده ترین برنامه مسابقه برای کودکان است. یک زن مهاجر مست پیمان بازغی است. عکسی از پژمان بازگی در کنار دخترش نفس در اینستاگرام منتشر شد.پیمان بازغی او که در یکی از برنامه های فرانسوی صحبت می کرد، مجری معروف را زیر سوال می برد که بسیار مورد توجه او قرار گرفت

نام: پیمان

نام خانوادگی: بزرگ

تاریخ تولد: 9.5.1353

محل تولد: تهران

همسر: مستانه مهاجر

فرزندان: نفس

زندگی شخصی پیمان بازگی:

پیمان بازغی در 29 اردیبهشت 1353 به دنیا آمد. در یک خانواده 5 نفره در تهران. اصالت خانوادگی او به شمال ایران و به شهر لاهیان برمی گردد. در دوران کودکی به دلیل کار پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرد و تجربیات زیادی کسب کرد.

پژمان بازغی پس از تولد به مدت 4 سال در تهران و منازل سازمانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران زندگی کرد و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت نقل مکان کرد. با شروع جنگ و اعزام پدرش برای حفاظت از مرزهای آبی ایران و خلیج فارس به بوشهر رفت. پس از پایان جنگ به تهران باز می گردد.

ازدواج پژمان بازگی و مستانه مهاجر

پیمان بازگی و همسرش مستانه مهاجر در سال ۱۳۸۶ ازدواج کردند و در سال ۱۳۸۷ صاحب یک دختر به نام نفس شدند.

بیشتر بخوانید  درخواست وزیر اقتصاد از دستگاه قضا

مستانه مهاجر متولد 25 اردیبهشت 1353 در تهران، سردبیر اهل ایران و همسر پیمان بازگی است. وی فارغ التحصیل رشته ویرایش از دانشگاه سوره است.

پیمان بازغی

کارنامه بازیگری پژمان بازگی

پس از قبولی در دانشگاه آزاد لاخیان برای ادامه تحصیل در رشته مهندسی معدن به آنجا بازگشت و از آنجا با سینما آشنا شد. در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان اولین فیلم خود را با نام «اعتراف» ساخته مجید زیم خواه افتتاح کرد.

پس از آن به استخدام آژانس دوستی درآمد و به مدت 2 سال با بازیگران خوب این سریال علی به ویژه مرحوم حسین پناهی بازی کرد. بعد از آژانس به سراغ جوانی مجید کاری زاده می رود و با مسعود جعفر جوزانی به بلوغ می رسد و پس از آن به گروه ویژه مهرداد کوشبخت می پیوندد و گمشده خود را با رامبد جوان پیدا می کند.

او با سیروس مقدم دریاها را طی کرد و در سال 1359 برای نجات دختری در قفس، میرزایی را به حول و قوه الهی بدرقه کرد و پس از آن با استاد بزرگش احمدرضا درویش دوئل کرد.

برادر کوچکتر او نیز علاقه زیادی به این اکران نقره ای دارد و در 2 فیلم پسران مهتاب و شب بره سعید سهیلی بازی کرد.

ورزش مورد علاقه پژمان بازگی:

پژمان بازگی ورزشکاری همه فن حریف است، بسکتبال خیلی کم بازی می کرد، فوتبال و والیبال را به صورت حرفه ای ادامه داد و مدتی هم با ماشین مسابقه می داد… «ورزش جایگاه مهمی در زندگی مردم دارد، عشق من به ورزش عمدتاً از آنجا ناشی می شود. در حال تماشای مسابقات فوتبال همانطور که می دانید عضو تیم های هنری والیبال و فوتبال هستم. من معمولا برای تماشای بازی های ملی به استادیوم آزادی می روم و این عشق آنقدر قوی بود که در جام جهانی 2006 آلمان دو هفته را در فرانکفورت آلمان با تیم ملی فوتبال گذراندم.

بیشتر بخوانید  نکته مهم اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی برای خدمت سربازی

تیم فوتبال ایران عشق من است! با خیلی از فوتبالیست ها هم دوست هستم مثل عابدزاده، دایی، جمشیدی، کریمی و …. اگر یادتان باشد من هم رفتم رستوران عابدزاده را افتتاح کردم». پیمان بازغی می گوید: دوست دارم مسئولان آموزشی به ورزش مدارس توجه بیشتری داشته باشند. اما شروع ورزش: «فوتبال و والیبال را از مدرسه شروع کردم و البته کمی بسکتبال…»

پیمان بازغی

تیم محبوب پژمان بازگی

من و کامبیز دیرباز طرفدار پرسپولیس هستیم، داریوش مصطفوی مدیرعامل باشگاه لطف کرد و ما را جزو اعضای افتخاری باشگاه پرسپولیس قرار داد، پیراهن شماره 53 پرسپولیس و پیراهن شماره 54 کامبیز دیرباز را به من داد. .

دختر پیمان بازگی:

دختر پژمان بازگی نفس در سال 1387 به دنیا آمد. دخترم آزاد است هر رشته ای را که دوست دارد انتخاب کند که منجر به شناخت و آگاهی کامل می شود، من می خواهم دخترم دنیا را ببیند و کشورهای مختلف دنیا را بشناسد، اگر دوست داشته باشد در سینما باشد مخالفت نمی کنم.

پیمان بازغی

برادران پیمان بازگی:

ما سه برادر هستیم، من پسر دوم خانواده، پیام برادر بزرگتر و پرهام برادر کوچکتر. جالب اینکه هر سه ما در دانشگاه امیرکبیر درس می خواندیم. پیام در رشته مهندسی شیمی، صنایع غذایی و پرهام در رشته مهندسی صنایع در دانشگاه امیرکبیر تحصیل کرده اند.


بیشتر بخوانید  محدودیت ها و ممنوعیت های تردد روز پنج شنبه اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید