مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

توهین و درگیری نمایندگان تهران در شورای عالی استان به خبرنگاران در روز خبرنگار!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


توهین یکی از اعضای شورای عالی استان به خبرنگار

در فاصله جلسه امروز شورای عالی استان که در مجلس شورای اسلامی سابق برگزار شد، محمد کنبیلی نماینده تهران در شورای عالی استان به خبرنگاران حاضر در تجمع فحاشی و توهین کرد و حتی با ضربه ای به سینه یکی از خبرنگاران حاضر را مورد ضرب و شتم قرار داد که با وساطت نمایندگان روابط عمومی و افراد حاضر در تجمع خاتمه یافت. صحنه

به نظر می رسد نماینده تهران در شورای عالی استان از رسانه ای شدن جلسه قبلی این شورا ناراحت بوده است.

نماینده تهران وی در اعتراض به انتشار سخنان خود در جلسه قبل درباره «فروش دارایی های ۶.۵ میلیارد تومانی و عدم نیاز مالی به اعتبارات شورای عالی استان» به خبرنگاران در شورای عالی استان توهین کرد.

این حادثه تلخ برای خبرنگاران حاضر در جلسه شورای عالی استان که امروز 26 مردادماه، روز خبرنگار و بزرگداشت دست اندرکاران رسانه است، رخ داد.

داستان محمد قانبیلی چک شش و نیم میلیاردی

در بیستمین جلسه عمومی شورای عالی استانی، آقای … محمد قانبیلی نماینده تهران وی در سخنانی قبل از دستور در شورای عالی استان به برخی مشکلات موجود در این نهاد اعتراض کرد و تنش ها بین کنبیلی و برخی اعضا ادامه یافت.

مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان نیز در خصوص تنش های ایجاد شده در جلسه شورای عالی استان در خصوص حق حضور در جلسات اعضای این شورا در مجامع و جلسات مختلف صحبت کرد. : می گویند از این موضوع استقبال می کنیم و معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید  استایل جدید مهناز افشار در پرشین گات تلنت !

حتما برای حضور در این جلسات باید حق عضویت بگیرند و چون عضویت در شورا شغل نیست، گرفتن این حق عضویت بلامانع است اما به دلیل محدودیت منابع مالی نمی توانیم حق عضویت را در این زمینه پرداخت کنیم.

اما حضور در مجامع یا تشکل هایی که نماینده شورای عالی استان در آنها حق رای دارد، پرداختی است. در واقع اگر نماینده ما از استانی در تهران در چنین جلساتی شرکت کند، ما موظف به پرداخت هزینه ثبت نام هستیم که تقریباً سه یا چهار جلسه است که به آنها هزینه تعلق می گیرد و در هیئت های مختلف این جلسات برگزار می شود.

یکی از اعضا ( کان بیلیاو یک سال است که در مجامع مختلف شرکت کرده و مبلغ 18 میلیون تومان را دریافت کرده است.

قانبیلی پس از سخنرانی رئیس شورای عالی استان در جمع خبرنگاران حاضر شد و به اظهارات الویری واکنش نشان داد و گفت: من به عنوان نماینده شورا در هیئت نظارت کشور که در وزارت کشور برگزار می شود حضور دارم. کشور.» در سال 97 که حدود 10 جلسه آن در مجلس بود و مبلغ 18 میلیون تومان به نام هزینه ایاب و ذهاب است! دریافت کردم.

من برای شرکت در این جلسات از پردیس به تهران می آیم و برای حضور در این جلسات تصمیم به پرداخت هزینه ثبت نام وجود دارد، بنابراین از شورای عالی استان طلبکار هستم و علاوه بر 18 میلیون تومان برای ایاب و ذهاب. حق عضویت باید پرداخت شود و رقم مربوط به هزینه سفر من برای حضور در جلسات شورای عالی استان است.

بیشتر بخوانید  افزایش یارانه ها از فروردین 1401؟!

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمی توانید با قیمت کمتر یا از طریق ناوگان خودروهای عمومی در این جلسات شرکت کنید، گفت: خبرنگاران می توانند هر نظری داشته باشند.

گنبیلی با کنایه ادامه داد: شما خبرنگاران می توانید در هیئت رئیسه شورای عالی استان باشید و این رقم را کم کنید! »

نماینده استان تهران در شورای عالی استان با تاکید بر اینکه برای حضور در جلسات مصوب هیئت رئیسه شورای عالی استان باید هزینه ایاب و ذهاب پرداخت کند، افزود: ما نماینده مردم هستیم و نمی توانیم مانند مردم در جلسات شرکت کنیم. زمان برای جلسات «البته زمانی که می خواستم در جلسه شورای عالی استان شرکت کنم از مترو استفاده می کردم.

در پاسخ به سوالی که قبل از اینکه دستور دهید شوراها پول نمی گیرند، بلکه نان و ماست می خورند، در سخنانتان گفتید، حرف شما با گرفتن 18 میلیون تومان هزینه سفر همخوانی ندارد:

«حقیقتاً حرف های من به هم مربوط است و مبلغی که دریافت کردم در یک سال بوده است و برای 57 جلسه مجمع 18 میلیون تومان دریافت کردم که برای هر سفر و شرکت در مجمع 315 هزار تومان به عنوان هزینه ایاب و ذهاب پرداخت کردم. . . من کردم. “

گامبیلی در پاسخ به سوالات مکرر روزنامه نگاران درباره دریافت هزینه های میلیونی سفر ادامه داد: «چرا می خواهید مرا محکوم کنید؟»

نماینده تهران در شورای عالی استان وی در پاسخ به این سوال که صحبت شما مبنی بر گرفتن پول های میلیونی برای ترافیک در 57 جلسه با سخنان الویری رئیس شورای عالی استان مغایرت دارد، گفت: آیا یک ریال برای حضور من در جلسات مجلس داده است یا خیر و اگر پس رجلا من دوهزار بهش میدم و همه پولی که داده برای ایاب و ذهاب هست و متاسفانه اطلاعات دقیقی نداره و ما و شما روزنامه نگاران “آنها چالش می کنند”.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی علی احمد جلالی رئیس دولت موقت طالبان

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال در چندین مجمع شرکت کرده اید، گفت: ما عمدتاً در 4 یا 5 مجمع، 2 مجمع در فروردین، 5 مجمع در اردیبهشت، 4 مجلس در خرداد و 3 مجمع شرکت می کنیم.

قانبیلی در پاسخ به این سوال که اگر شورا دیگر هزینه سفر را پرداخت نکند، آیا به حضور در این مجالس ادامه می دهید، گفت: مگر اینکه من برای گرفتن پول از این مجالس نروم، خدا را شکر آنقدر دارم که با 10 تا 15 میلیون زندگی نمی کنم. !

وی سپس عکسی را در خصوص چک 6 میلیارد و 500 میلیون تومانی تلفن همراه خود به خبرنگاران نشان داد و گفت: این چک بابت سند مالکیت بوده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شغل شما چیست، گفت:

کار ما زباله است و زباله جمع آوری می کنیم.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *