توهین و بی احترامی به مازیار لرستانی در خیابان



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: مازیار لرستانی در 10 خرداد 1345 در تهران به دنیا آمد مازیار لرستانی پدرش قاضی بازنشسته و مادرش بازنشسته فرهنگی است. چند دقیقه پیش مازیار لرستانی او تغییر جنسیت را در صفحه خود اعلام کرد.

نام: شهره

نام خانوادگی: صالحی لرستانی

تاریخ تولد: 31 خرداد 1345

تحصیلات: کارشناس ارشد فیلمنامه نویسی

سالهای فعالیت: از سال 1364 تا به امروز

وضعیت تاهل مجرد

شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 5 مهر 1345 اصالتا خرم آباد است، این بازیگر در خانواده ای 5 نفره، پدرش قاضی بازنشسته و مادرش مستمری بگیر است. فردی بافرهنگ است و یک برادر و خواهر دارد. پدر این بانوی هنرمند در سال 1400 درگذشت.

شهره لرستانی در سال 1348 از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته کارگردانی تئاتر فارغ التحصیل شد و در سال 1392 کارشناسی ارشد فیلمنامه نویسی را از مرکز آموزش فیلم اسلامی مجتمع سینمایی باغ فردوس دریافت کرد.

خودش را لر می داند که به تنهایی عادت کرده است و می گوید نه تنها با اقوام درجه یک، بلکه با خانواده هایمان در خرم آباد، بروجرد و تهران، همه با هم در ارتباط هستیم، باید همدیگر را بشناسیم. هر روز. من به خاطر کار کمتر مشغله دارم اما در کل همه افراد خانواده از شرایط مطلع هستند و این ویژگی سکوت است.

بیشتر بخوانید  چگونه سازش ها راه را برای عضویت اسرائیل در اتحادیه آفریقا فراهم کرد؟ - اخبار آسیای غربی - اخبار بین المللی تسنیم

مازیار لرستانی

شهره لرستانی از کودکی به بازیگری علاقه داشت

شهره لرستانی از کودکی به بازیگری علاقه داشت و از 5 سالگی برای خانواده خود به اجرای و کارگردانی نمایش می پرداخت.

ازدواج شهره لرستانی

شهره لرستانی از آن دست هنرمندانی است که مجردی را به زندگی زناشویی ترجیح می دهد و ازدواج نکرده است.

ازدواج هنرمندان به دلیل شرایط کاری که دارند و دغدغه هایی که زندگی هنری ایجاد می کند تا حدودی سخت است و شهره لرستانی به دلیل این مشکل هنوز نتوانسته تصمیمی برای ازدواج بگیرد و به نظر او درک آن سخت است. . شرایط زندگی با این هنرمند و بنابراین او ترجیح داد مجرد بماند.

داستان شکست عشقی شهره لرستانی

شهره لرستانی در بیست و هفت سالگی عاشق شد اما به دلایل مختلف این عشق ناتمام ماند و زندگی او را کاملا تحت تاثیر قرار داد. این بازیگر زن ما پس از یک شکست عشقی، هشت سال از بازیگری جدا شد و به انزوا و افسردگی روی آورد و به دلیل تنهایی و بیماری ۴۰ کیلوگرم وزن اضافه کرد.

کاهش وزن شهر لرستانی

شهره لرستانی کم کاری تیروئید، مشکلات هورمونی و افسردگی را عامل اضافه وزن و چاقی خود می داند. او با یک رژیم توانست 40 کیلوگرم وزن کم کند و انگیزه خود را برای کاهش وزن عاشق شدن دوباره او می داند اما دوباره وزنش اضافه شد.

این هنرمند سال گذشته (1400) تحت عمل جراحی اسلیو معده قرار گرفت و وزن زیادی از دست داد و در مراسم خاکسپاری پدرش با ظاهری متفاوت و تکان دهنده ظاهر شد و تغییرات ظاهری او بسیار محسوس بود.

بیشتر بخوانید  روزی 2 ساعت سکوت کنید! | مغز شما به این سکوت برای بقا نیاز دارد

عشق شهرا لرستانی به گربه هایش

شهره لرستانی یکی از هنرمندانی است که گربه ها را بسیار دوست دارد و اگر سری به خانه او بزنید گربه های زیادی را خواهید دید.

ورود شهره لرستانی به عرصه بازیگری

شهره لرستانی از سال 1364 فعالیت خود را با بازیگری در تئاتر آغاز کرد و در دوران دانشجویی 17 نمایش را کارگردانی کرد. او معاصر هنرمندان مشهوری چون محمد رحمانیان، مهتاب نصیرپور، علی دهکردی و… بود.

در سال ۱۳۷۰ برای اولین بار با فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داوودژاد وارد دنیای سینما شد و سریال آقابخیر مجید بهشتی در سال ۱۳۶۵ اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون بود.

این هنرمند در سال ۱۳۷۱ با سریال آپارتمان های اصغر هاشمی در بین مردم شهرت بیشتری پیدا کرد و اوج فعالیت خود را از این سریال عنوان کرد.


دیدگاهتان را بنویسید