توهین مسئول شهرداری مشهد به خبرنگاران جنجالی شد + فیلم


توهین به مسئول شهرداری مشهد برای خبرنگاران

دلگرم کننده: نماینده فرهنگی شهرداری مشهد در نشست خبری با الفاظ ناشایست به خبرنگاران توهین کرد.

یکی از رسانه ها از شهردار مشهد درباره عدم پاسخگویی معاون فرهنگی شهرداری مشهد پرسید، آنها در حضور شهردار با وی تماس گرفتند اما معاون شهرداری پاسخی به سوالات خبرنگاران نداد. شهردار گفت به او زنگ بزن.

شهردار مشهد با معاونش تماس گرفت و زارعی به تلفن او پاسخ داد. کلای گفت: تو مایه ننگی. «با داشتن یک خبرنگار، گفتی که به این سؤال پاسخ نمی‌دهی.

معاون فرهنگی وزیر ارشاد پاسخ داد: الان در جلسه هستم. تلفن همسرم را جواب ندادم. (با استفاده از کلمه زشت) شهردار مشهد در آن زمان تلفن را قطع کرد.

فیلم توهین نماینده فرهنگی شهرداری مشهد به خبرنگاران

آنچه امروز در نشست خبری شهردار مشهد رخ داد و توهین معاون فرهنگی شهرداری به خبرنگاران؛ قطعا نگاه از هر زاویه ای قابل قبول نیست و جای نکوهش دارد.

موضوع توهین به خبرنگاران در کشور ما از دیرباز وجود داشته و این اولین بار نیست. اما واقعا چرا این اتفاق بارها و بارها تکرار می شود و واکنش مناسبی به این توهین ها نشان نمی دهد؟ سوال دوم این است که اگر فرض معاونت فرهنگی شهردار مشهد در قبال خبرنگاران واقعاً همان چیزی باشد که در سخنان توهین آمیز خود بیان کرده است، آیا در سایر امور فرهنگی نیز همین رویه اجرا می شود؟

در مورد سؤال اول، باید به موضوع دیرینه «بی‌سازمانی و سندیکایی‌گرایی» در میان خبرنگاران اشاره کرد. مدت زیادی است که خبرنگاران علاقه ای به سازمان ندارند و این موضوع در سال های اخیر دو بار در مشهد دیده شده است.

بیشتر بخوانید  زنی که عاشق ازدواج است + عکس

نظرات کاربران در فضای مجازی در خصوص این رفتار یک مسئول فرهنگی در شهرداری را در ادامه مشاهده می کنید

با دادن این ویدئو به معاونت فرهنگی و هنری شهرداری مشهد جمله را به جای دیگری منتقل کنید که اغلب بهتر است.

مواااااون فرهنگی ؟؟؟؟اون نمونه کامل بی فرهنگ و ناخودآگاه و بی شخصیته.

جداکننده خط

توهین زشت به معاون فرهنگی شهرداری مشهد به خبرنگاران + فیلم

استعفای معاون فرهنگی شهرداری مشهد

شهردار مشهد استعفای معاون فرهنگی شهرداری را تایید کرد.

محمدرضا کلایی صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان باید تاوان کار خود را بدهند و اتفاقی که دیروز افتاد و خبرنگاران دلخور شدند، زارعی معاون فرهنگی استعفا داد که من با آن موافقت کردم.

در همین رابطه خبرگزاری تسنیم نوشت:
اتفاقی که در نشست خبری شهردار مشهد رخ داد و توهین معاون فرهنگی شهرداری به خبرنگاران قطعا از هیچ زاویه ای قابل قبول نیست و همین موضوع باعث استعفای وی شد.


دیدگاهتان را بنویسید