توهین محسن کیایی به مهران رجبی



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: محسن کیایی در 16 شهریور 1360 در تهران به دنیا آمد. محسن کیایی او علاوه بر بازیگری به نویسندگی نیز می پردازد. برادر محسن کیاییمصطفی کیایی یکی از کارگردانان موفق سینماست. محسن کیایی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران با انتشار ویدئویی از مهر و محبت دخترش در اینستاگرام مورد توجه کاربران قرار گرفت و به تازگی مهران رجبی در ادامه فعالیت های فراوان خود اجرای برنامه شبکه سلامت را برعهده گرفت. اتفاقی که باعث واکنش برخی افراد شد.

محسن کیایی

نام: محسن

نام خانوادگی: کیایی

تاریخ تولد: 6/6/1360

محل تولد: تهران

شروع فعالیت: 1388 تاکنون

همسر: سهیلا امیرحسینی

بچه ها: رز

مدرک تحصیلی: فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد

بیوگرافی محسن کیایی

محسن کیایی متولد 15 شهریور 1360 در تهران و از خانواده ای هنرمند است و محسن کیایی علاوه بر بازیگری به نویسندگی نیز می پردازد. برادرش مصطفی کیایی یکی از کارگردانان موفق سینماست. محسن کیایی در رشته بازیگری در دانشگاه آزاد تحصیل کرده است.

محسن کیایی کار خود را با سریال کودک به نام رویای گلی و سریال اپیزود شاهین می خند در سال ۱۳۷۹ آغاز کرد اما در سال ۱۳۸۸ با فیلم بعد از سگ به کارگردانی برادرش مصطفی وارد سینما شد.

محسن کیایی

محسن کیایی در سال ۱۳۹۲ با بازی در سریال راه در رو به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت رسید. در ادامه در همان سال بازی در نقش یک کشیش در سریال پردا نشین به کارگردانی بهروز شعیبی بر محبوبیت او افزود.

بیشتر بخوانید  زنگ خطر برای کشتی ایران

ازدواج و همسر محسن کیایی

محسن کیایی در سال ۱۳۸۴ با سهیلا امیرحسینی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام رز کیایی است. سهیلا امیرحسینی نیز هنرمند است و در زمینه عکاسی و گریم فعالیت می کند.

اثر محسن کیایی:

سینما

2008 بعد از ظهر سگ

1390 ضد گلوله

خط ویژه 1392

1393 عصر یخبندان

بارکد 1394

نقطه کور 2014

روز ویژه 1394

سد معبر 1395

ایستگاه اتمسفر 1395

1396 کلاله

1396 در حساب حامل

کندوهای 1396

1396 چهارراه استانبول

1396. جشن حسرت

Dynamite 2017

1397 داستان نیمروز: رادخون

مطرب در سال 1397

2018، حلزون خاموش

روز قیام سال 1398

تلویزیون

1390 در جاده

مهمان ویژه 1391

1393 پرده

1393 در راه است

فعالیت های نویسندگی محسن کیایی

محسن کیایی علاوه بر بازیگری، نویسنده فیلمنامه سریال مهمان ویژه به کارگردانی جواد رضویان است که به تازگی از شبکه تهران پخش شده است.

محسن کیایی

درود بر محسن کیایی

اولین بار بعد از پخش سریال راه دارو احساس کردم نگاه مردم به من متفاوت است، دو روز اول برایم خیلی جالب بود، نگاه های مهربان مردم، درخواست امضا، عکس گرفتن و …. اما وقتی من و همسرم به رستوران رفتیم، احساس کردم خیلی تحت نظر هستیم و مثل قبل آزاد نیستیم و حتی نمی‌توانیم در خیابان راه برویم. لازم به ذکر است همسر محسن کیایی نیز هنرمند است و در زمینه عکاسی و گریم فعالیت می کند. گفت همسرم مشوق خوبی در کار من است و البته همکار خوبی است چون گاهی با من به خصوص در زمینه فیلمنامه نویسی همکاری می کند.

بیشتر بخوانید  قدیمی‌ترین مردم و واقعی‌ترین محلات در قلب طهران

علاقه محسن کیایی به فوتبال

این بازیگر سرشناس ایرانی علاقه شدیدی به فوتبال دارد. او از پرسپولیس حمایت می کند. محسن کیایی اوقات فراغت خود را با فوتبال می گذراند و البته سینما رفتن گزینه بعدی او برای پرکردن اوقات فراغتش است.

محسن کیایی در زمین فوتبال برای خود اسطوره هایی دارد. او می گوید اسطوره فوتبال محلی من احمدرضا عابدزاده است و او را خیلی دوست دارم. اسطوره محسن هم تو فوتبال خارجی ابلهه. به گفته محسن کیایی، مهدی طارمی و محسن مسلمان از دوستان او هستند.

لازم به ذکر است که محسن کیایی سابقه دروازه بانی در عرصه فوتبال را دارد و شاید به همین دلیل اطلاعات فوتبالی زیادی دارد.

محسن کیایی

ماجرای ازدواج محسن کیایی

در 21 سالگی در تئاتر با سهیلا امیرحسینی آشنا شد و در 24 سالگی ازدواج کردند. او می گوید در شرایط فعلی اگر در سنین پایین ازدواج نمی کردم، ازدواج برایم خیلی سخت می شد، به گفته خودش، رابطه آنها بسیار دوستانه است.

لازم به ذکر است که محسن کیایی علاوه بر بازیگری، نویسنده نیز هست و از سال 1387 به صورت حرفه ای به فعالیت هنری پرداخته است. محسن می گوید به عنوان دستیار کارگردان برای برادرم مصطفی رفت و من در فیلم های کوتاه و تبلیغاتی که برادرم می ساخت با او بودم.


بیشتر بخوانید  11 استان برای سطح هواشناسی نارنجی / هلال احمر آماده شدند

دیدگاهتان را بنویسید