توهین علنی احسان علیخانی به همسر پژمان جمشیدی



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر : شهر سکوت او بازیگر باتجربه سینما، تئاتر و تلویزیون است که در فصل سوم برنامه عصر جدید جایگزین روژا نونهالی شد. شهر سکوت او در این برنامه با احسان علیخانی فراز و نشیب های زیادی داشت و با هم شوخی می کرد. سوت عجیب شهر سکوت بسیاری او را به عنوان همسر پژمان جمشیدی در زیر می بینند.

زندگی شخصی جلا صامتی

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 24 فروردین 1351 در تهران و فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر است.

این هنرمند یکی از بازیگران ساده و ناب دنیای هنر است و پدر و مادرش اصالتا اهل شهرستان ازنا در استان لرستان هستند. از خانواده ژاله صامتی اطلاعات زیادی در دست نیست اما او تصویری از مادرش را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است.

شهر سکوت

عروسی ژاله صامتی

ژاله صامتی سال ها پیش با آقای ایرج سنگری ازدواج کرده و ازدواج کرده است، این بازیگر مراسم عقد را ساده برگزار کرد و به گفته خودش شب عروسی به آرایشگاه نرفت.

ایرج سنجری فرزند علی اصغر سنجری (کارگردان) متولد 1339 بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، مدیر دوبلاژ و دوبلاژ.

وی تحصیلکرده رشته کارگردانی از کانادا است و قبل از انقلاب عضو گروه تئاتر ملی هنر بوده و سابقه بازیگری در چندین سریال قبل از انقلاب را دارد.

بیشتر بخوانید  فیلم/ لحظه فرود هواپیمای شخصی مسی در خاک پاریس

ایرج سنجری از ازدواج اولش یک دختر و یک پسر دارد که هر دو در کانادا زندگی می کنند. او و همسر دومش خانم ژاله صامتی دارای دو دختر به نام های ایاس (متولد دهه 70) و نیاز (متولد دهه 80) هستند.

شهر سکوت

خانواده جلا سماتی

ایرج سنجری و همسرش ژاله صامتی به همراه دخترانشان ایاس و نیاز

آقای. سنجری با همسرش ژاله صامتی در چندین نمایش، فیلم و سریال از جمله سریال زیرکخی، نمایش برف سرخ و تئاتر یادم تو فرت تجربه داشته است.

این زوج هنری در فیلم «وجه شمیار» به کارگردانی بهمن کامیار مقابل یکدیگر و به عنوان زن و شوهر به ایفای نقش پرداختند.

شهر سکوت

ژاله صامتی اهل کجاست؟

ژاله صامتی متولد تهران است اما پدر و مادرش اصالتا اهل ازنا هستند

بیوگرافی ژاله صامتی، زندگی خصوصی ژاله صامتی با همسر و فرزندانش، ژاله صامتی و همسر تحت تکفلش، داماد ژاله صامتی، ژاله صامتی و دخترانش.

شهر سکوت

همسر جلا صامتی کیست؟

ایرج سنگاری همسر جلا صامتی و جاس دختر بزرگ این بازیگر است که متولد دهه 70 و متاهل است.

ایرج سنجری همسر ژاله صامتی و بازیگر سینما و تلویزیون، مدیر دوبلاژ و دوبلاژ کشورمان است.

این بازیگر مراسم عروسی را ساده برگزار کرد و به گفته خودش برای شب عروسی آرایشگاه نرفته است.

شهر سکوت

ژاله صامتی و همسرش

بیوگرافی ژاله صامتی، زندگی خصوصی ژاله صامتی با همسر و فرزندانش، ژاله صامتی و همسر تحت تکفلش، داماد ژاله صامتی، ژاله صامتی و دخترانش.

شهر سکوت

ژاله صامتی و فرزندانش

ژاله صامتی یکی از بازیگران ساده و بی آلایش دنیای هنر است که چند سالی است با هم زندگی می کند و دو دختر به نام های یاس و نجات دارد.

ژاله صامتی بیست و شش سال بیشتر نداشت که برای اولین بار مادری را تجربه کرد و دخترش جاس به دنیا آمد.

شهر سکوت

ژاله صامتی و دخترانش

این هنرمند به رابطه مادر و دختر و احساس صمیمیت بین آنها اشاره کرد و گفت: حس ما فقط مادر و دختر نیست بلکه بیشتر شبیه دوستان است.

وقتی جاس به دنیا آمد باورم نمی شد که مادر شدم و از شادی تولد دخترم تا صبح نخوابیدم و وقتی فهمیدم برای بار دوم باردارم هنوز خواست که او دختری داشته باشد و خداوند نیاز را به ما داد و نیاز نامش جاس بود.

آغاز بازیگری جلا سمتی در تئاتر، سینما و تلویزیون

ژاله صامتی از کودکی عاشق بازیگری بود، اما با ورود به دانشگاه، بازیگری را در تئاتر دانشجویی آغاز کرد و اولین حضور روی صحنه را در سال 1347 با بازی کاکاسیاه در تئاتر شهر انجام داد.

ژاله صامتی در 17 سالگی با گریم در برنامه کاکاسیاه

در سال ۱۳۷۲ در فیلم «دت» یعنی دختر مقابل دوربین ظاهر شد و بازی موفقش در این فیلم راه را برای انتخاب بعدی او هموار کرد و یک سال بعد به عنوان بازیگر نقش اول زن این فیلم انتخاب شد. صحرای بنفش.

ژاله صامتی در نمایی از فیلم دشت ارغوانی

اولین تجربه بازیگری ژاله صامتی در تلویزیون به سال ۱۳۷۵ و سریال جحجه و گلابتون برمی گردد. در سال ۱۳۷۸ در «آژانس دوستی» تجربه موفقی را کسب کرد و در این فیلم با فردوس کاویانی، اصغر همت و حسین پناهی همبازی شد.

ژاله صامتی پس از بازی در سریال «کارگاه خورشیدی و دستیارش» در سال 1380 به مدت 15 سال در تلویزیون ظاهر نشد اما سرانجام در سال 1375 با سریال «نفس» به تلویزیون بازگشت.

شهر سکوت


دیدگاهتان را بنویسید